jag satte extranitar lite här och var,det är dropbracket som inte går att nita riktigt som det är tänkt. fimpade holkarna i princip rakt och bockade lite, limmade inget. ska kolla till imorgon, minns inte riktigt hur jag gjorde. och skicka en bild på holkarn.Är de någon som har montera burandt stegen på sin SWB som vill hjälpa mig med några funderingar jag har .. först tänker jag om man ska nita extra nitar vars ni har nitat då ? sen fotholksplåten hur moddade ni den för att passa bra ?
Och gör de stor skillnad om man "limmar" fotstegen mot chassiet också ? Kommer inte på namnet på de man brukar använda men ni fattar nog vad jag menar
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
ja jag ser väl vars de blir mest lämpligt att sätta extrajag satte extranitar lite här och var,det är dropbracket som inte går att nita riktigt som det är tänkt. fimpade holkarna i princip rakt och bockade lite, limmade inget. ska kolla till imorgon, minns inte riktigt hur jag gjorde. och skicka en bild på holkarn.
ja de gick ganska bra faktiskt måste som sagt bara sätta mig med multislipen och nöta så alla kanter ser bra utjust de, bilder ville du ha ja. verkar ju ha gått bra ändå
okej de var ju bra att färgen höll så bra nä man får plugga den isf annars blir de jobbigtMina pulverlackade skenor hade inte en skråma efter 2 säsonger , däremot spindlarna hade repor efter jag misshandlat dom mot sten men det var väl väntat , om du pulverlackar spindlarna så se till att det inte kommer färg i axelholken för det är ganska tight passning
nä jag har inte hunnit göra de än men en kompis beställde samtidigt som mig till hans 12as pro rmk och de var inga konstigheter att montera .. samma procedur som med alla andra olika kolv sorterTänkte också stoppa wössner kolvar i min maskin, har du hunnit montera dom? Tänkte om det är något speciellt att tänka på?