De skulle tydligen inte gå att eloxera mina spindlar då dom är gjutna för de är för mycke biprodukter i metallen ... så de verkar bli pulver lack då
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Dom är väll snarare strängpressade än gjutna... har eloxerat mina spindlar och det har då funkat utmärkt. Håller även riktigt bra trots stenskav mm.De skulle tydligen inte gå att eloxera mina spindlar då dom är gjutna för de är för mycke biprodukter i metallen ... så de verkar bli pulver lack då
Mina är oxå anodiserade, var inga problem.Dom är väll snarare strängpressade än gjutna... har eloxerat mina spindlar och det har då funkat utmärkt. Håller även riktigt bra trots stenskav mm.
okej ja firman jag ringde ville inte göra de iaf .. jag skulle bara vilja ha spindlarna eloxerade pga alla stenar osv man träffar , boggieskenorna borde klara sig bättre än spindlarna med pulverlack , sen vet jag inte om man kan få orange lika täckande med eloxering som pulverlack ? får se om man hittar någon annan som vill eloxera dom ist dåDom är väll snarare strängpressade än gjutna... har eloxerat mina spindlar och det har då funkat utmärkt. Håller även riktigt bra trots stenskav mm.
Nja SWB har väl gjutna spindlar eller...?Dom är väll snarare strängpressade än gjutna... har eloxerat mina spindlar och det har då funkat utmärkt. Håller även riktigt bra trots stenskav mm.
jag vet inte dom ser gjutna ut på swb om man jämför med rmk och pro rmk men jag litar på askers ordNja SWB har väl gjutna spindlar eller...?
De är ju inte likadana som på RMKn.
Stämmer mycket bra, 11 verkar ha gjutna spindlar men 12 och framåt har riktiga spindlar.Därimot har 11an andra spindlar än 12 och frammåt. Om dom är gjutna eller ej kan jag därimot inte svara på.
Jag får se om jag ska köpa något ... ringde en kompis i dag för att fråga vars han hade köpt sin list . Då visade de sig att de fanns kvar en bit åt mig från de han hade köpt han köpte de på en affär i Bureå som så klart har gått i kk också :/ kan se om jag får fram något namn på list tillverkaren så kanske de är lättare för dig att hittaSåg ju riktigt bra ut!
Skriv gärna vad ni köper för list och vart ni köper den då jag själv är på jakt efter en ny bra list till min lågruta.
Jag har provat den som duells har och den funkade inte alls bra.
jag fick betala 700:- för mitt men ju mer saker ju billigare blir de en kompis lackade a-armarna boggie skenorna och lyftbågen för 800:- på samma ställe de är pulverline i skellefteå som har gjort de jag kan fixa pulverlack på ett annat ställe för en bullpåse om jag vill men då har jag bara svart och vitt att välja påHur mkt får man betala för lacken som du gjort ?