I mitt fall så beror det lite på åt vilket håll picken ligger.Utveckla gärna varför det är lättare att burka åt vänster..?
(Helt seriöst, jag har ingen aning om vad du pratar om??)
Är det ironiskt menat eller missar jag något?
I mitt fall så beror det lite på åt vilket håll picken ligger.Utveckla gärna varför det är lättare att burka åt vänster..?
(Helt seriöst, jag har ingen aning om vad du pratar om??)
Är det ironiskt menat eller missar jag något?
Haha!I mitt fall så beror det lite på åt vilket håll picken ligger.
Nice! Hade varit kul o va upp i helgen spana in maskinerna Har ni snackat nått med Asker?Hap.. På plats i blåsjön och vi har fått prova lite mera nu... Fan det blir en utmaning å köra fast iår känns det som, 163" å extra pollarna gör att det blir rätt förlåtande att bara stanna upp å ta om vid ett misstag
Imorn blir en heldag med förhoppning om lite filmning också
De ä bara å dyka upp nått i Blåsjön de! BD visar ju inte korrekt laddtryck verkar det som så lite svårt att veta exakt vad laddet är... måste dit med nån analog mätare. Samma för dig? vi kör 20% 100LL 80% Vpower/98Ser ni kör med lilla turbon. Skulle vara roligt å få se skillnaden i verkligenheten mellan våra. Köpte deras kPa 2863b snurra och den går de dåligt å köra på låga laddtryck med. 8psi grundfjäder i wastegaten verkar de som. Få upp lite filmer nu så man får se!
Japp han var med idag han å Du får ta det en annan gång!Nice! Hade varit kul o va upp i helgen spana in maskinerna Har ni snackat nått med Asker?
Nja Asker drog någon snabb repa på min bara.. Tror han tyckte den var lite för snäll i variatorbestyckningen! Men jag gillar den. Man myser liksom upp på skrå sen vräker det på när jag vill det! Naturligtvis går det att pula med variatorerna i all oändlighet och vi kommer beställa ytterligare grejor för att prova..hur gick den då emot askers? prova ni varandras nått?
Somsagt så provkörde jag chris maskin lite, tyckte den kändes rätt lik min i gasrespons och hur den matar på. Verkar funka rätt bra med bullhunden jämfört med tidigare kithur gick den då emot askers? prova ni varandras nått?
Sorry helt missat ditt inlägg bonkarn!men ni båda har fått till era att gå bra på hela registret och inge bludder? och de kallade "plug and play " fungerar asså? Man blir mer och mer övertygad till en turbo nästa år! Vart e alla filmer då? ;(
Prova att vikta på mer i hälen, jag har nu maxat mina i hälen och nu är pumpgas boggen borta, kör på ca81gram nu.Sorry helt missat ditt inlägg bonkarn!
Upplevet nån bogg hittills, i mellan register och vid mkt av/på gas.. Lite tidigt att säga bu eller bä ... Vi åker till fjälls i helgen igen. Men kul är det kan jag säga!
Prova att vikta på mer i hälen, jag har nu maxat mina i hälen och nu är pumpgas boggen borta, kör på ca81gram nu.
Team rooster. Sen kör dom med en 180/320 som även jag ska prova nu i helgen.Vilka vikter å fjädrar kör ni med?
Prova att vikta på mer i hälen, jag har nu maxat mina i hälen och nu är pumpgas boggen borta, kör på ca81gram nu.
Med 3200 i tillslag så kan man inte förvänta sig så mycketMjao kan nog vara värt ett försök, sugen att vikta på å vrida upp laddtrycket.. Men en analog mätare känns ju som ett måste först.. Hur gasrapp känns din nu?
Har viktat ifrån häl 3/5/5 just nu tot 78g