Nope, ingen felkod! den gick rätt okej sålänge man körde lugnt (lite gas och inget laddtryck) de enda man kunde märka var att nån gång ibland gick den lite lite ojämnt, eller så inbillade jag mig då ja kännde efter "för mycket". Men så fort man gasade så den fick lite varv och laddtryck så gick den skit, small och lambdan vart åt helvete (gick väldigt snålt) så de vart inga direkt långa testrepor med nå fullgas, en smäll och sen släpper man gasen, man vill ju inte ha haveri.
Hade telefonkontakt med Henrik på TEMAB redan på lördagen uppe i fjälls då han försökte hjälpa mig felsöka (som sagt, vilken service!) när han fick in maskinen provade han ohm-mäta spridare och så, tejpade fast en multimeter på kablarna till spridarna o såg till att dom öppnade när dom skulle, provade sedan byta MCX-boxen mot en som han hade liggandes, och tillslut hade han tagit ECU-boxen från en annan nytro dom hade inne i butiken till salu, och då gick den som ett spjut igen! ord pris på en box var som sagt 6400, han sa dock att yamaha skulle ge mig ett bättre pris på goodwill då detta var ett mkt ovanligt fel, han erbjöd mig även att låna en ECU-box över helgen så att jag kunde köra, tills den nya boxen kom
men jag fick ju tag på denna av polaren för 1700. Jag var själv inte med under felsökning osv under veckan, då ja bara dumpade maskinen där söndag kväll och åkte sedan iväg o jobbade, och kom hem idag. sa bara "felsök och fixa innan helgen" och sen har han ringt nån gång o undrat vad jag testat och så. Får se imorgon vad notan på felsökningen går på, gissar att han hållit på med den ett par timmar.