Har aldrig haft några problem att skita och läsa motortidningar samtidigt.....:nuts::nuts::nuts:Och så säger de att män har sämre simultanförmåga..?
Har aldrig haft några problem att skita och läsa motortidningar samtidigt.....:nuts::nuts::nuts:Och så säger de att män har sämre simultanförmåga..?
Köpte dupont slides till min phazer, skulle tydligen vara the shit, dubbelt så dyra och fyra gånger så bra... hann tyvärr inte testa påståendet eftersom jag sålde skotern kort efter. Köpte mina på Yamahacenter i skellefteå men finns även att beställa på NTC:
http://www.modshop.se/better-boards/yamaha/dupont-slides
skulle inte vända, du kanske får bättre fäste på led men det blir nog större risk för kammbrott och jag är rätt övertygad att den inte kommer att gå bättre i lössnön.Det här med att vända Powerclawmattan, bra eller anus? Det SER ju ut som att mattan skulle ge mycket bättre fäste fel väg. Någon Articägare som provat (kommer från en kisse)?
Jag brukar utgå från de gamla hjulen som kan antas vara centrerade i tunneln, märk med en ritspenna på drivaxeln var de satt, sedan är det ju ganska enkel matematik att räkna ut hur mkt längre in/ut hjulen ska vara till den nya mattan. Har alltid använt hydraulpress med justerbart bord och då går allt väldigt lätt.
skulle inte vända, du kanske får bättre fäste på led men det blir nog större risk för kammbrott och jag är rätt övertygad att den inte kommer att gå bättre i lössnön.
Om man i teorin har en stenhård rak kam så kommer den att rätt skoningslöst skotta snön rakt bak, du kommer att färdas framåt och nedåt.
En mjuk kam kommer att ge med sej och du får inte samma skottningseffekt men eftersom kammen ger med sej mot snön kommer du även att få kraft uppåt. Skotern skottar kanske inte lika skoningslöst men den går PÅ snön i
Duells har i katalogen, kolla med dom.
Delningen är cc måttet mellan drivkuggar eller öppningarna/drivnabbarna i mattan i tum