Här är lite bilder som jag tog när dom var i Piteå.
Godset är dock bra tjockt. Så det blir intressant å se hur det funkar i vinter.Ja inte ser boggie skenorna hållbara ut på Sks / Rmk:n direkt =) Inte mycket till material där inte
Som jag har fattat det så är det bara bakdämparen i boggien som har en annan längd på axys.
Ni verkar inte 100% överens. =)Kan meddela att om man har Fox Float runt om från en Pro Rmk 2015 så går det att montera dom på Axys RMK också.
Det är ju väldigt bra om det stämmer, men jag är fortfarande skeptisk till uppgifterna om den bakre dämparenHaha nä jag vet Men har frågat både Kramforsligan och Polaris Sverige och dom säger att det passar.
Är det 6mm.slaglängd eller tot.längden?Det skiljer tydligen 6mm på den bakre boggiedämparen, men både polaris produkttekniker i Sverige och kramforsligan sa att det går att köra med dom från 15.
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Efter många om och men så fick jag hejna som svar om dämparna.Det är det ingen verkar veta... Har mailat Cody på Walker Evans och han skulle skicka måtten på Axys RMK dämparna till veckan, så då får vi väl se.