Beställde där bara för att de inte fanns på skoterdelen och dom andra åf häromkring svarade inte när jag ringde å skulle beställa.Ursäkta men förväntade du dig något annat?
Tidigare i tråden skrev du att det alltid blir problem vid beställning från Rinab, att dom var så hemskt dåliga på allt och att du aldrig mer beställer något från dem.
Sen beställer du grejer igen ändå och förväntar dig att det ska gå bra?
Om du blir matförgiftad av en restaurang två ggr, inte tusan går du väl dit och äter en tredje gång också?
hade faktiskt inte förväntat mig att grejerna skulle komma i tid men ett ordernummer så man kan spåra paketet vore väll inte förmycke begärt?!
Visst är de så att man kan ha otur och att en skoterdel bara är en skoterdel, men har istort sett bara en helg på mig å skruva + att variatorer, förgasare och lustgassystem ska monteras och skjusteras in innan hemavan hillclimb å då kan de ju vara kul att få grejerna eller iallafall ett ordernummer så man ser hur långt grejerna har kvar i tid som man blivit lovadBeställde en primärfjäder för två veckor sen, fick snabbt ett mail att de inte hade den i lager och att det kunde ta ca 2 veckor. Men det tog knappt en vecka. Har beställt därifrån kanske 10ggr och det har funkat bra alla gångerna. Samma för skoterdelen och Stenmarks Maskin. Däremot har jag haft mailkontakt med Stenmarks när jag varit osäker på om jag beställer rätt eller ej och fått grymt bra hjälp och bemötande. (off topic)
Men samtliga ställen har för min del hålligt klart godkänd standard i leverans och kommunikation. Sen kan man ju ha både otur och lite väl höga förväntningar/förhoppningar ibland. Och alla gör vi misstag ibland. Så även företag och dess personal. En skoterdel är ändå bara en skoterdel, inget som är livshotande vid en fördröjd leverans.