Jag tycker den såg rätt fräsig och kaxig ut, går nog att få den å se jävligt bra ut =)Den är lika smal på den sidan, sitter en 670 i den men han skall byta till en 800.
Han ligger lågt och vill inte visa upp den med huven av då han kollar upp om någon av tillverkarna är intresserad av ta patent på hans lösning, om inte kommer han visa mer.
Jag tror han har flyttat motorn åt höger och har sekundären ovan tunneln, finns några andra lösningar också men det är nog den "enklaste" varianten.
Finns på Snowest forum.
Haha inte så vanligt? Vars har du varit senaste 8 åren? Brp har ju haft remproblem sen xp 800an kom 08 om inte längre än så på deras 800or. Och problem kvarstår fortfarande 2015, så även säkert 2016.Sen angående remmar och remproblem. Dom som har problem med remätning dom hörs och syns mkt (jag lider med er!) Dom som inte har bekymmer hörs inte alls....
Det är fortfarande ett problem att vissa maskiner käkar rem och ingen egentligen vet varför men problemet är inte så vanligt.. (återigen för vissa är det ett helvete men för dom flesta fungerar det bra)
Ganska självklart det, har man inga problem så klagar man inte.Säger precis som vidgren. Dom som har problem hörs och syns mest.
Säkert ganska många.Man kan ju undra hur många som blivit hjälpta av att ha gnällt på ett forum..