skulle hellre se 1200 trippel etec 240hkVore ballt om det sitter en 1630ace... 300hk kompressor
fast de är ju redo att göra det IGEN som det står i slutet..."our passion for creating what's next has reshaped the industry, and we are ready to do it again"
Kanske inte direkt skriva om historien jag läser in i ovan citat, men ngt nytt blir det, men inget REVliknande tror jag.
Du menar väl en Ski Doo Kraken Summit 1260 trippel med kompressor? Hoppas den är slidmatad också!Ja vi kan väl säga så här...ni som har en lössnömaskin av senare snitt...sälj den medan den är värd nåt. Alla som får tag i en kommer köra Summit 2017
Ska bli kul att se vad dom kommer med men man måste ju ha lite humor i dessa trådar då det spekuleras så in i hel**** på dom amerikanska forumen. Jag kan ge mig f*n på att många av som inte ens äger en skoter och sitter med foliehatten på framför datorn!Hehe nä men Summit och MXZ blir nåt i hästväg.
Japp Har själv inte hört nåt om nån Kraken till 2017 men "det går rykten" om ny motor och nytt chassie på ett fåtal modellerSka bli kul att se vad dom kommer med men man måste ju ha lite humor i dessa trådar då det spekuleras så in i hel**** på dom amerikanska forumen. Jag kan ge mig f*n på att många av som inte ens äger en skoter och sitter med foliehatten på framför datorn!
Jag däremot längtar tills den mytomspunna och legendariska värsting skotern Kraken kommer
Skickat från min Commodore 64
Kraken har förståsigpåare surrat om i flera år nu. Enligt legenden om Kraken ska det vara en herrejösses skoter som Ski Doo håller på tills dom anser att den har ett värdigt motstånd. Du hör ju själv hur det låter...Japp Har själv inte hört nåt om nån Kraken till 2017 men "det går rykten" om ny motor och nytt chassie på ett fåtal modeller
Det är nog den, värstingen!! Haha klockrent!!!Vet inte om jag är dålig på att googla men när jag sökte på skidoo kraken så hittade jag bla denna bilden:
Det får vi se, men om det där är ännu en revolution från ski doo bli man ju mest besviken. För körställning och utformningen av maskinen är ju inget annat än ännu en uppdatering av XP chassit vad denna Photoshop bild visar.