57mm Power Claw är ju helt underbar, mer perfekt mellanmjölk finns inte att frambringa. Och med 153 tum så vräker det på riktigt bra.Nä, backcountry ligger den ju under
Såg den fanns med 57mm powerclaw? Varför dessa dassiga mattor?
57mm Power Claw är ju helt underbar, mer perfekt mellanmjölk finns inte att frambringa. Och med 153 tum så vräker det på riktigt bra.Nä, backcountry ligger den ju under
Såg den fanns med 57mm powerclaw? Varför dessa dassiga mattor?
Tacka vet ja mcx än någon 08a som försöker få mer snurr på grejerna.Runt 155 k för xtx säger Lingvalls i sin annons på Blocket.
Ägaren till en trimfirma i Sthlm som bl.a. trimmar Sea-Doo vattenskotrar är medveten om att denna nya motor har kommit så optimering kommer nog för den som vill ha mer
Fast med en turbo med org 180hk och sen optimera den och har 250hk så kanske Power claw 66mm eller en 76mm matta hade varit rätt57mm Power Claw är ju helt underbar, mer perfekt mellanmjölk finns inte att frambringa. Och med 153 tum så vräker det på riktigt bra.
Kan sträcka mig till 66mm, men 76mm är ju bara duglig i hyperpuder enligt mig. Tyckte den blev hal på lite hårdare och framförallt tror jag att mattbytarkontot blir rätt ansträngt med den kamhöjden. Någon med den uppsättningen kan ju göra ett inlägg om det.Fast med en turbo med org 180hk och sen optimera den och har 250hk så kanske Power claw 66mm eller en 76mm matta hade varit rätt
På B-TX LE modellen står det 66mm....Den här Sidewinder B-TX (även Viper B-TX) var ju en lustig modell?
153" matta med 44mm kammar? En lång ledmaskin? Utan att för den delen vara led bredd mellan skidorna?
Undrar jag med,ska bli intressant och se.Men lär väl inte bli dyrare än AC 1100 turbo,(min bror har en)och han betalar ungefär lika som jagUndra vad försäkrings kostnaden blir på en Sidewinder ?