Okej, fel av mig.. Men ändå.. marknaden kan inte vara jättestor ens i staterna!Skidoo har sin 174" kvar, men den får inte nya chassit utan får köra med Xm-chassit ett år till.
Det är ju ledracers som har störst marknadsandelar.
Okej, fel av mig.. Men ändå.. marknaden kan inte vara jättestor ens i staterna!Skidoo har sin 174" kvar, men den får inte nya chassit utan får köra med Xm-chassit ett år till.
Men tänk på alla skrytmånsar som ska ha det värsta, bara för att...Okej, fel av mig.. Men ändå.. marknaden kan inte vara jättestor ens i staterna!
Det är ju ledracers som har störst marknadsandelar.
Är då riktigt besviken, ingen rmk baserad 146". Istället har man gjort förlängd ledmaskin på 144"
Försäljningsmässigt tror jag det var rätt väg att gå, men här i Sverige hade nog en sks 146" varit en hit. Tror dock även assault 144" kommer sälja bra. Första gången på många år som jag har lite sug igen på en polaris.Är då riktigt besviken, ingen rmk baserad 146". Istället har man gjort förlängd ledmaskin på 144"
En ny riktig R "Racesläde" har ju redan kommit som dom kör med i "Open-klassen" iaf.174" med 3" kammar, inte helt oväntat.
Switchback assault 144" kommer i axys, även rmk 600 144".
Verkar vara ett par öppnare fotsteg till swb assault, dom är även "knäckta"
Ny racesläde vid namn XCR, tyvärr rush-bakända.
Samt en där jag bara kan se att det står Assault på, i 144" och 155" längd. Istället för rmk assault kanske?
http://www.polaris.com/en-us/snowmobiles/600-rmk-144Vad jag har hunnit se så verkar de ha slopat "vanliga" RMK modellerna till i år. Även Indy SP verkar ha gått bort. Eller är det bara att de inte ingår i Snowcheck mån tro, och att de då dyker upp senare. Lite intresserad att veta om de också kommer att ingå i Axys familjen, eller om de kör på med proride även i år på de modellerna.