Ja den svarar väldigt bra på input, men i min mening gör den bara det när det börjar luta, vid flackare körning tycker jag inte den beter sig som jag vill och upplevs tråkig och tam.Jag upplever axys rmk som extremt kommunikativ, den reagerar exakt likadant på min input som förare varje gång -därmed inte sagt att det blir rätt alla gånger.
Det har hänt -och hände framförallt inledningsvis- att det inte alls blev som jag tänkte, men när man efteråt analyserar varför så inser jag att jag stått fel, eller haft helt fel tyngdpunkt eller liknande.
Jag är antagligen världens sämsta kriterier, men överlag är jag grymt nöjd med Axys Pro Rmk, kan liksom inte komma på något jag anser är en miss, förutom variatorsetupen den levereras med som måste vara baserad på lösa gissningar enbart...någon test kan iaf omöjligen blivit genomförd?
Ska för övrigt in med den igen för felsökning, när jag hämtade den hade jag inget halvljus, efter byte av ljusinsats har jag nu
(trumvirvel) halvljus men inget helljus! :blink:
Original variator måste som du säger, bara ha plockats ur luften... Men det har jag fått ordning på, nu ska bara "busfaktorn" höjas på något vis också.