Vad grundar du den efterfrågan på ?Storsäljaren blir inte av dvs Xtrim RE 900 ace turbo. Skotern som nästan alla efterfrågar blir inte av....vilken besvikelse
Haha, ja det hade inte skadat med en funktion för att jämföra två/flera modeller bredvid varandra. Inte mycket som skiljer mellan BD RE och Xterrain RE. Några småsaker är det men få som inte är valbara.Bara jag som tycker Lynx är värdelösa på att beskriva vad som är nytt och vad som skiljer mellan modellerna? När jänkarna slår på stora trumman så överhypar de sina produkter men man får iaf veta lite mer matnyttigt än vad Lynx marknadsavdelning lyckas med.
Sedan att man valt att ta bort E-tec från 49 Rangers "gamla" chassie gör i alla fall mig förbannad. Får väl bli en 2018:s Ranger till nästa år då, om man ska investera.Nog ser nya Ranger Pro ut som ett fint koncept, dock inte så stor skillnad mot tidigare modell att jag byter min 2016 600 Etec mot en ny för minst 50 000,- i mellan. Säkert är nya 600 motorn rappare i gasen, men på en Ranger behöver man inte det på samma sätt med tanke hur den är drevad för smygkörning.
Ja undra. Är väl ett måste kan tyckas om inte varumärket ska svärtas ned fullständigt. Nu måste de veta om de enorma problemen med 850 så de inte gör samma misstag igen på den förväntade storsäljaren Renegade XRS 900 ACE Turbo i staterna.Någon som har koll på uppdateringar för 2019 modeller jämfört med 2018?
Är det samma set up på variatorerna, andra infästningar, leder, armar etc...
Jag kan inte hitta en motsvarighet till Summit 600, dvs en Boondocker 600 DS. Anser dom att om man ska ha en lössnö 600a så kan man köpa en 49:a?Ang. modellerna.
Gillar deras program för 2019. Rikligt med modeller för alla smaker. Har inte riktigt förstått för- nackdelar med Xterrain kontra Xtrimen eller Boondockern. Någon som har bra koll?
Jo, Team ÄR nödvändigtvis bättre =).............
Inte för att team nödvändigtvis är bättre men utbudet på helixar mm är enormt mycket bättre.
Just därför alla borde slutat köpa nya Skotrar..något år..då hade dem varit tvungna att sänka sina priser.... Jag själv köper hädanefter bara beggade skotrar.Saknar att Lynx inte framhäver vilka uppdateringar som gjorts inför nytt modellår. Övriga märken är banne mig mer noga med att presentera just uppdateringarna snarare än modellerna. Lynx har alltid varit sparsam med detta, olyckligt. Inte ens vissa handlare har full koll, även när maskinerna står i butiken....
Så bättre information på era uppdateringar, Lynx!
Vore uppskattat. Har Ni inte några uppdateringar, skriv ut det då så man vet.
Ang. modellerna.
Gillar deras program för 2019. Rikligt med modeller för alla smaker. Har inte riktigt förstått för- nackdelar med Xterrain kontra Xtrimen eller Boondockern. Någon som har bra koll?
Tycker nog att priserna börjar dra iväg lite väl. Enkla grejer som dragbåge, starkare frontbåge och ett simpelt bukskydd skickar iväg prislappen mot 170.000 - 180.000:-
Snart är det väl en kvarts miljon som är standard...
Lite väl saftigt kan jag tycka...
En annan reflektion.
Om det nu blir som det talas politiskt, att bensin ska bort relativt snabbt (om bara några år i sammanhanget) - vad ska man då få spilla i tanken? Etanol, rapsdiesel, miljögas eller rent av eldrivet...
Känns lite osäkert att köpa en maskin för 200 000 sek om plötsligt bensinen försvinner från pumpen :hahaha: