3900 Re hade suttit fint, synd att de ska snika med dämparuppsättingnen.. Det är ju trots allt en Lynx!
Går att montera dragbåge från 3700 så det är inga problemJag önskar en 850 3900 ds med vanlig bandtunnel. Behöver dra pulka 2-3 ggr per år och frun skulle inte gilla min nya skoter om hon tvingades åka skidor bakom.
Du vet att brp har redan presenterat nya 600 R e-tec. Så din fågel ligger lite efterEn fågel viskade i mitt öra om att det kommer en ny 600 motor 2019.
Dock ingen ren 650 motor som jag förstod det. Kan vara så att 600 motorn anpassas för att passa i nya chassiet samt att de slopar fettsmorda lager som de gjort med 850 motorn. Den som lever får se, de svenska handlarna ska bort i slutet av februari för visning.
Menar bara att det inte är så många frågetecken om hur nya 600an blir och nya 600an har fortfarande fettsmorda lagerNu kvittrade min fågel om vad som skulle komma i Lynx 2019 som denna tråd handlar om. Om jag vill veta något om Ski-Doo så hade jag tittat i sådana trådar.
Så sluta skit på min fågel, han är viktig för mig...och på vilket sätt förde era inlägg diskussionen om Lynx 2019 framåt?
Det är många som tror 600R e-tec är en förkrympt 850 E-tec men är en hel del som skiljer dom åt mer än kubiken. Har inte delad vevaxel bla.Menar bara att det inte är så många frågetecken om hur nya 600an blir och nya 600an har fortfarande fettsmorda lager
Det var ditt inlägg om spekulationer om en ny 600. Trodde det var självklart för dom flesta att Lynx och Ski-doo använder samma motorer. Kommer det en ny 600 till Ski-doo så kommer den till Lynx, behövs inga fåglar för att räkna ut det.Nu kvittrade min fågel om vad som skulle komma i Lynx 2019 som denna tråd handlar om. Om jag vill veta något om Ski-Doo så hade jag tittat i sådana trådar.
Så sluta skit på min fågel, han är viktig för mig...och på vilket sätt förde era inlägg diskussionen om Lynx 2019 framåt?
Menar bara att det inte är så många frågetecken om hur nya 600an blir och nya 600an har fortfarande fettsmorda lager
Det kan stämma faktiskt, man blandar ihop motorerna gamla 600 H.O E-tec, Nya 600R E-tec och nya race motorn 600RS E-tec.Gäller inte det bara 600rs etec som kom i racemaskinerna.
Vanliga 600 motorn har jag sett kommit men har inte sett specs på den
Nya motorn har fettade lager och inga boost injectors som 850Gäller inte det bara 600rs etec som kom i racemaskinerna.
Vanliga 600 motorn har jag sett kommit men har inte sett specs på den
Det måste finnas en orsak att den inte har det? Svaret är att det ej behövs vid en effekt på 125HP allt enligt Rotax själva.Nya motorn har fettade lager och inga boost injectors som 850
Går att montera dragbåge från 3700 så det är inga problem
Jag bland annat.Någon som gjort det?
Det är många det. Även på 550 f på 60 hk. Fettade lager är som en tidsinställd bombDet måste finnas en orsak att den inte har det? Svaret är att det ej behövs vid en effekt på 125HP allt enligt Rotax själva.
Vem har egentligen bytt lager på en 600 H.O e-tec motor eller fettat dom?