D
Behövs det en 2T 840-880cc eg? Den uppdaterade 800cc är ju jämbördig med 840 och 850cc motorerna.Det sägs att Greg Spaulding (motorguru) är tillbaka hos Arctic Cat, kan kanske komma nån spännande motor då?
Jepp är något liknande racern är det, bara dom inte kommer med en maskin som är lika tippigSkotern på bilden är väl deras racer? Kanske alla ZR ska få huven från 200cc maskinen nu?
Den är ju fantastiskt ful enligt mig =)
Varför tragiskt?
Troligen så släppte dom de 2021 skotrar som är rätt lika 2020 redan nu för att de inte skulle komma i skymundan när de lanserar sin nyhet/nyheter i mitten av november.Tycker också det är tragisk att de släpper 2021 nyheterna innan änns 2020 maskinerna börjat levererats.
Textron har ju fixat så företaget går i vinst nu igen, det är väl det som är anledningen till detta.Nä man har grunderna till att göra bra maskiner, chassiet om än gammalt är det stabilaste på marknaden, 800 ctec verkar Ok, dock så borde man hängt på dom andra pga kubik säljer. Men som sagt, kommer det inga stora nyheter iår så anser jag att det bara är att lägga ner
- Hur kul är det för dom få som beställt ny maskin att den redan är "gammal" innan ens första turen.
- Av maskinerna som släppts är väl modelprogrammet i stort sett identiskt? Tycker det är jättesynd hur långt dom halkat efter polaris och framförallt brp på alla plan. Ser helt ärligt ingen anledning att köpa en ny arctic numer, är väl bara alpha boggien lockar isåfall men det verkar ju inte riktigt vara någon revolution tyvärr för det är vad arctic hade behövt. Har inte provat alpha men kan tänka mej för oss i norden som inte har 2m puder 3 månader om året att de negativa överväger det positiva.
- Är helt åt väggarna hur illa man läser vad som efterfrågas av kunsumenterna tycker jag. Att endast erbjuda M maskinerna med alpha boggie är ju vansinne, då ser man ju till att alla som inte är sålda på det köper polaris alt brp. Sen dessa Riot som man försöker marknadsföra som en bd re, sks 146 dräpare har 153 tunneln omöjligt att busa/rulle åka å kasta runt vilket ju är hela idén med en sån maskin.
Förstår inte detta att man blir besviken då maskinerna inte finns på marknaden fören nästa år ändå.Troligen så släppte dom de 2021 skotrar som är rätt lika 2020 redan nu för att de inte skulle komma i skymundan när de lanserar sin nyhet/nyheter i mitten av november.
Skulle dock själv bli lite besviken om jag hade beställt nytt och dom trycker upp det i ansiktet på mig att det jag kommer köra i år redan är passé.
Allt för att vända förlust till vinst vilket Textron har lyckats med.Dom försöker låsa upp kunden redan innan konkurrenterna har visat vad dom har att erbjuda. Då slipper man konkurrens av en annan produkt, som ev är mer lockande för kunden.
WV har gjort exakt samma med sin ID.3..
Är det 300cc sport, hybrid och mtn? den till hö har ju ruta och rackNu har dom släppt en teaser video. Sitter på mobilen så ni får leta själva.
Får jag gissa, så är det 1cyl 2T motorn i nybörjar maskiner. Det man ser i videon är alpha boggie, men ser ut å va lägre kammar än 3"? Sen ser man att det ser jäkligt smal ut över kåporna. (Baserat på om det är A-C smala framvagn)
Sen har den ZR200ans fantastiskt fula lyse. Men det visst vi redan.
I alla fall så detta i kombination med att det postats både här och på andra ställen om patent från A-C på en 1cyl 2T hör att det blir min gissning.
Sen ska dom bli "rebeller" känns som slogans som tilltalar ungdomar.