Du menar alltså en ram runt dynan under den? det låter ju som det skulle fungera. Alternativ 2 blir nog däremot som du sa, lite för järvt.du kan ju bygga som ett podium under i aluminium och sen sätta dynan på de... eller försöka få upp själva överdraget men de låter som ett järvt projekt.
Någon som säljer eller vet någon sida där det finns fsx dynor eller liknande "boss" dynor. söker efter en högra dyna till min f5 -04. Berätta gärna vad ni vet om dynorna eller hur dem fungerar.Du menar alltså en ram runt dynan under den? det låter ju som det skulle fungera. Alternativ 2 blir nog däremot som du sa, lite för järvt.
Satt han dynan på en firecat?Du skulle ju kunna köpa en prox dyna...(bara ett tips)... Jag har en polare som har en sån och det blev as nice på hans..
Lycka till!
Mvh/Jonas
okej. har du någon bil att lägga upp? annars kan du adda tosma88@hotmail.comJag har en dynhöjjare för firecat, inte den snyggaste men men.
joo, det var nog lite mer så jag hade tänkt mig. Att man skulle kunna lägga något mellan chassiet och dynan.Dom funkar nog inte så bra på firecat tror jag då man skruvar fast dynan där bak.
Eller helt enkelt byta till en annan dyna, kanske nyare f-dynan som sitter på -05/-06.joo, det var nog lite mer så jag hade tänkt mig. Att man skulle kunna lägga något mellan chassiet och dynan.
jo vi har en f7 -05 i familjen och man känner ju direkt skillnad både höjd och hårdhet när man kör.Jag satte en dyna från en -05:a på min 03:a, det höjer rätt mycket.
Någon som vet om det skulle passa med en sno pro 44 dyna? från -04 o uppåt.. om den nu är högre?Ja köpte en ny dyna från "the outdoor shop" å monterade på min 04'a.
Det var strax före jul.
Köpte lite andra saker också.
Dynan kostade 1800:- då.
Kostar 6200:- här hemma tror jag.
Flygfrakten gick på ca 600:-
Okej, har sökt men hittade inget :SFinns färdiga höjare att köpa i staterna. Sett på ebay, bara att leta.