Word! Skulle inte kunna säga det bättre själv. Har själv beställt därifrån ett par gånger och jag är helnöjd trots fördröjningen på mailen.Devin på Sled-Parts har jävligt bra priser och är inte inkonsekvent när det kommer till varudeklarationen.
Han verkar kunna ta hem det mesta, iaf.
Enda negative jag har att säga om honom är att det är "poor communication". Han är inte så snabb på att svara, och när han väl svarar så är det väl inte riktigt svar på frågan man hade. Det är alltså inte servicen det är fel på, utan han kollar väl inte alltför ofta mejlen.
Men i övrigt kanon!
Jag köpte en tekvest trail pro från Dan på theoutdoorshop i förra veckan. Han tar hem på en dag.Tänkte bla. köpa en Tekvest men den hade han inte hemma i min storlek utan den skulle komma in om tre. fyra veckor.
Jo, det är några procents tull men det som kostar är momsen, 25% på det värde som säljaren skriver på paketet+frakten. Brukar gå bra att diskutera detta med säljaren.Supersport skrev:Om man beställer från usa blir det inte massa tullavgifter och grejer??
Kommer inte ihåg vad frakten hamnade på när jag köpte en hjälm från btosports för ett par år sedan men jag hade paket hemma här i byn som ligger långt ut i skogen på 3 (!) dagar.Därför undrar jag ungefär hur lång leveranstid det brukar vara och vad frakten kan kosta för en hjälm, 3 pound. Har mejlat men inte fått svar än därför vänder jag mig mot er mvh
kolla länken ovanOm man beställer en hjälm, vad kan frakten (ungefär) totalt hamna på då?
Någon som vet nån krångelfri sida med mycket hjälmar, är en oneal monster helmet ja ska ha. tack för svar.
Det finns One Kombat hjälmar med Monster-reklam för 1899 kr på ridestore.seHallå, hade tänkt beställa en "O`neal monster energy" hjälm från staterna. Själet är att just den modellen ej finns i Sverige, (Eller?) Därför undrar jag ungefär hur lång leveranstid det brukar vara och vad frakten kan kosta för en hjälm, 3 pound. Har mejlat men inte fått svar än därför vänder jag mig mot er mvh