Har gått genom mina tankar också tusen gånger. Jag tänkte att jag ger det två år till, blir det inte bättre med snö på vintrarna är det bara att köpa en quad och har spikdärck vintertid. Garanterat lika roligt. Nackdelen är ju att man måste köra där det är hårt och spår men det lär nog inte vara några problem i framtiden.En fyrhjuling skulle vara fint (med spikdäck)
Inga problem att komma fram om man har en quad med spikdäck i KalixHar gått genom mina tankar också tusen gånger. Jag tänkte att jag ger det två år till, blir det inte bättre med snö på vintrarna är det bara att köpa en quad och har spikdärck vintertid. Garanterat lika roligt. Nackdelen är ju att man måste köra där det är hårt och spår men det lär nog inte vara några problem i framtiden.
Så kan den ju användas året runt. :rock:
Jag skulle inte kalla det för ett problem...:argh:Våra problem är lite motsatta jämfört med kustborna.:boringet snöar så mycket så man ids inte fara ut å köra :eviltongue:
:argh:Våra problem är lite motsatta jämfört med kustborna.:boringet snöar så mycket så man ids inte fara ut å köra :eviltongue: