Musik!!!!!!

björne76

Välkänd medlem
16 nov 2007
294
0
16
om det finns fler än jag som gilla folkmetal så kolla in Kromlek
och Eluvitie!!! mycke ***** bra:D
 
B

Biosteel

Metallica i Bergen, Norge och Iron Madien på Stockholm Stadion den 16 juli. Själv ska jag till Norge. Har svårt för IM. Men AC/DC's Thunderstruck är skön iaf.

rock on säger jag bara.. du borde lyssna på touch to much :) fy helvete vilket solo angus riffar lös med ^^ :)
 
B

Biosteel

haha jasså jo men då är det som vanligt.. samma sak när metallica va i sverige.. men jag kan hojta om jag får nys om någe .. tills dess rock on ^^ ;)
 
B

Biosteel

jaha fan vad roligt.. jag ha inte hört nånting från den konserten.. va den någe då? :)(=
 
B

Biosteel

aah packa i winrar och tanka upp den på rapidshare sen kan du dela länken här på forumet så kan fler ta del av den ;)(= :) måååste see haha (A)
 
B

Biosteel

ja men det e lungt de.. jag ha slö lina oxå så de kommer att ta sin tid att ladda ner.. tänkte att du skulle kasta in länken här från rapidshare sen så kan fler metal tokiga ta del av härligheten :)
 

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
aaahh sure ;)
De flesta skitungar på forumet vet nog inte ens hur han såg ut, eller så har de aldrig hört talas om honom förut (träffad?). Stavningen som "summit 800ho" skrev bevisar att antingen alla hans låtar har artisten "powel rammel" eller så lyssnar han inte på povel öht och gissade sig fram.
 
B

Biosteel

njaa men du verkar känna dig rejält träffad må jag säga ;)(=