Metallica i Bergen, Norge och Iron Madien på Stockholm Stadion den 16 juli. Själv ska jag till Norge. Har svårt för IM. Men AC/DC's Thunderstruck är skön iaf.
rock on säger jag bara.. du borde lyssna på touch to much fy helvete vilket solo angus riffar lös med ^^
nope sry men blocket bruka kunna ha ngr biljetter .. när va biljettsläppet ? ..Ja, han verkar skicklig. Du vet ingen som har biljetter till Norge till salu? :rock:
Sitter på blocket och tradera hela tiden och letar. Tänker dock inte payya mer än runt 1000-lappen.nope sry men blocket bruka kunna ha ngr biljetter .. när va biljettsläppet ? ..
Då fick jag faktiskt tag på biljetter och hade en person mellan mig och staketet längst fram.haha jasså jo men då är det som vanligt.. samma sak när metallica va i sverige.. men jag kan hojta om jag får nys om någe .. tills dess rock on ^^
Den va sjuuukt grym. Kan packa den i winrar och skicka till dig om du vill. Eller så är det bara att söka på "Metallica stockholm" på The Pirate Bay.jaha fan vad roligt.. jag ha inte hört nånting från den konserten.. va den någe då? (=
Povel Ramel?
Jag påpekade stavningen.vet du inte vem povel rammel är ? .. han ha då inge med metal att göra ^^
De flesta skitungar på forumet vet nog inte ens hur han såg ut, eller så har de aldrig hört talas om honom förut (träffad?). Stavningen som "summit 800ho" skrev bevisar att antingen alla hans låtar har artisten "powel rammel" eller så lyssnar han inte på povel öht och gissade sig fram.aaahh sure