Musik!!!!!!

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
njaa men du verkar känna dig rejält träffad må jag säga ;)(=
Du är rolig du.
Glöm inte att mammsen din vill att du ska gå och lägga dig klockan nio.

EDIT; 2+2 = ?

Om jag inte viste vem Povel Ramel var så skulle jag antagligen skriva med stavningen "powel rammel" som personen i fråga gjorde.
 
Last edited:
B

Biosteel

mkt möjligt aja förstår inte tråden med povel ramel nu .. leta dig till en annan tråd för schlager musik om det är det du ska lyssna på :)
 

summit 800ho

Välkänd medlem
25 sept 2007
538
0
16
Höddu jag har sett povel rammel. Och en del av hans sånger är ganska underhållande och om man nu stavar fel nån gång gör det väl inte så mycket.
 

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
mkt möjligt aja förstår inte tråden med povel ramel nu .. leta dig till en annan tråd för schlager musik om det är det du ska lyssna på :)
Sån där musik som småbarn lyssnar på, där de varken vet vad de sjunger om eller hör för den delen.
Småbarn som lyssnar på rammstein, väx upp.

80's är det enda, modern skitmusik kan slänga sig i väggen.
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Man undrar ju vem som är det 'minsta' småbarnet. :rolleyes: Men aja...som du säger Maverick. 80-tal är ju inte fel det heller. Bra att Metallica håller på än idag då för dom började ju på 80-t. ;)
 

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
mm ser nyss att ett litet barn har skrivit ett inlägg
Om jag irriterar mig på småbarn som är omogna och snackar skit på ett forum så är det upp till mig, spelar ingen roll om ni tycker jag är barnslig eller ej.

Kolla bara i topicen " I vilken åldersgrupp är du?" och reflektera sedan över hur mycket skit som skrivs på detta forum.

Hade det varit ett 30+ så hade det varit kanon.
 
B

Biosteel

spelar nog ingen roll hur gammal man e .. bara vilken karaktär man har .. jag vet hur många som helst som är 30 + som fortfarande snackar en massa skit .. snälla nån kom till topicen nu så skiter vi i den här totalt onödiga konversen :)
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Om jag irriterar mig på småbarn som är omogna och snackar skit på ett forum så är det upp till mig, spelar ingen roll om ni tycker jag är barnslig eller ej.

Kolla bara i topicen " I vilken åldersgrupp är du?" och reflektera sedan över hur mycket skit som skrivs på detta forum.

Hade det varit ett 30+ så hade det varit kanon.

Dra inte alla över en kam nu.
 

summit 800ho

Välkänd medlem
25 sept 2007
538
0
16
spelar nog ingen roll hur gammal man e .. bara vilken karaktär man har .. jag vet hur många som helst som är 30 + som fortfarande snackar en massa skit .. snälla nån kom till topicen nu så skiter vi i den här totalt onödiga konversen :)
Helt rätt:beer: du är klok
 

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
Dra inte alla över en kam nu.
Nää, det finns en del vettiga under 18, men de går säkert att räkna på två händer.

Till topic som sagt, 80tal, 70tal, lite 60tal, vissa låtar av flogging molly är sköna, likaså Rod Stewart.
Finns mycket bra, men även mycket skit.
 
B

Biosteel

ere 80 tal vi snackar om så ha vi ju acdc och Metallica ;) fast metallica vart ju egentligen inte bra förns på 90 .. och acdc hade sin storhets tid på 80 :)
 

björne76

Välkänd medlem
16 nov 2007
294
0
16
Ha någon hört nya Sabaton?? ***** bra asså:rock:
någon nämnde Volbeat o dom kan även jag rekomendera:beer:
 

Robster

Välkänd medlem
14 okt 2004
790
0
16
Dalarna
:rock:W.A.S.P.:rock:​
Instämmer! Blackie skriver och spelar musik som ingen annan. Näst efter det så kommer Metallica (framförallt alla album före 1995), en del Kent, Melody Club och en massa annat skit som jag knappt vågar nämna här. :hmmmm::)

//Rob
 

Robster

Välkänd medlem
14 okt 2004
790
0
16
Dalarna
haha nån som påstod att bfmv å sån skit är metal. fy fan småbarn väx upp.

Pantera, Metallica, Cannibal Corpse, Vader, Death, Slayer, Behemoth. Sånt är metal!
Äh. Balladgäng du gillar ju. Tacka vet jag Piledriver, Metal church mfl. :):aetsch::eviltongue:

//Rob