Musik!!!!!!

B

Buktholmen

Nu förtiden är det : MudVayne , SlipKnoT , Children Of Bodom , System Of A Down , Sepultura , Soulfly , Meshuggah , Dope , Lamb Of God , Rammstein och nån Cradle Of Filth
 
D

Deleted member 6797

allt som har med elvis,creedence,status quo att göra lyssnar ja på
 

björne76

Välkänd medlem
16 nov 2007
294
0
16
Rockabilly e faan så bra me ståbasen o d men hårdrock äger,kan tipsa om Dimension Zero och nya Amon Amarth,ös e ordet
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
The mighty Iron Maiden! (som A7X sa på ullevi i sommras)
har KÖPT varenda platta och vart å sett dom live. Up The Irons!!

och så klart Metallica fram till -88, Motörhead, Hammerfall, Dream Evil, Sabaton, Nightwish, Edguy, Helloween, Ultima Thule, Hel, Trippelpipor, Pantera, Slayer, Children Of Bodom, The Kristet Utseende, Judas Priest.. med mera med mera.

En som recenserade Metallicas nya platta på nsd tyckte att den var bra, och st anger och 90talsskiten.. hon kallar man inte för hårdrockare. Load och Reload -->:bootyshake: dock är ju deras nya 10000ggr bättre än ST anger som jag tvingade mig igenom en gång, aldrig mer!

Och Sabaton, vilket kanonband det är!

Men lätt den skönaste! http://se.youtube.com/watch?v=R8fdTCUknaQ
 
Last edited:

Ante4wd

Välkänd medlem
20 aug 2008
1.012
1
16
Lycksele
Metallicas tidiga och den nyaste!
Iron Maiden
Sonata arctica
Nightwish
Hammerfall
Halloween
Disturbed
Lamb of god
Children of bodom
Slipknot

Osv osv, så länge det inte låter Dunk boip dunk boip eller jo maddafagga så går det ganska bra!! :evil:
 

björne76

Välkänd medlem
16 nov 2007
294
0
16
Föredrar Primo Vitoria och Metal Machine som dom gjort. Resten tycker jag är överdrivet mycket fokus på krig.
Och,,,,,,,,e ju helheten som gör "it",texten o det instrumentala samarbetar ju superbt på nya skivan!!!!! klart den bästa hittills
 

Quadili

Välkänd medlem
28 sept 2008
282
0
16
Bredbyn
Dom flesta här verkar lyssna på "skrik" musik. Ingen som har något tips på ett band där dom sjunger på som vanligt, men spelar tung hårdrock?
 

björne76

Välkänd medlem
16 nov 2007
294
0
16
Dom flesta här verkar lyssna på "skrik" musik. Ingen som har något tips på ett band där dom sjunger på som vanligt, men spelar tung hårdrock?

Kolla då in Before The Dawn,,,tungt,hårt o normal sång blandad me brutal.
Jävligt bra helt enkelt :cool:
 

Purk

Välkänd medlem
23 jan 2008
280
1
18
Västerbotten
Metallicas tidiga och den nyaste!
Iron Maiden
Sonata arctica
Nightwish
Hammerfall
Halloween
Disturbed
Lamb of god
Children of bodom
Slipknot

Osv osv, så länge det inte låter Dunk boip dunk boip eller jo maddafagga så går det ganska bra!! :evil:

jadu du har typ rabblat upp direkt från min ITUNES tror jag :)
ps, du glömde sonic syndicate och breaking benjamin