Lynx Enduro SP 600 2000 ( G-Type)

bapelsin

Välkänd medlem
25 mar 2008
100
0
6
Är detta en bra skoter för bus och lek i 25k klassen?

Sen så undrar jag om dom går att höjja lite??

Last edited:

bapelsin

Välkänd medlem
25 mar 2008
100
0
6
Det finns massor av trådar om just sånt som du frågar efter rörande
G-Type chassiet här i LYNX forumet.

Använd "SÖK" funktionen.

.
är det inte lättare att bara svara på frågan än att fara omkring och leka nån slags polis?

bapelsin

Välkänd medlem
25 mar 2008
100
0
6
:hahaha:Använd insidan ! :hmmmm:

Det är ju först då man inte hittar tillräckligt som man skriver en fråga i Forumet !

.
nä det är det väl inte.. det är ju då man hittar om ingen polis kommer och gör hela forumet till nått slags förhör...

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
Farsan köpte en sån i vintras (dock jag som kör mest med den). Kört ca 70mil med den. Orginal mattan är på ca 21-22mm kammhöjd så har inte så mycket att ge utanför spåret när det börjar blir runt kanske 60cm+. Motorn tycker ja funkar bra. Går relativt billigt för en 600. ca 2-2,3 vid lugn körning, på blandad körning drar den runt 2.5-2.8l milen. Bra ergonomi, sitter jäkla mycket bättre än på min xlt -94. Gjort en egen styrhöjare då styret är på tok för långt orginal.

Vet inte riktigt vad mer ja ska säga. Bara fråga så ska ja försöka svara så gott ja kan.

MvH Oskar

bapelsin

Välkänd medlem
25 mar 2008
100
0
6
Farsan köpte en sån i vintras (dock jag som kör mest med den). Kört ca 70mil med den. Orginal mattan är på ca 21-22mm kammhöjd så har inte så mycket att ge utanför spåret när det börjar blir runt kanske 60cm+. Motorn tycker ja funkar bra. Går relativt billigt för en 600. ca 2-2,3 vid lugn körning, på blandad körning drar den runt 2.5-2.8l milen. Bra ergonomi, sitter jäkla mycket bättre än på min xlt -94. Gjort en egen styrhöjare då styret är på tok för långt orginal.

Vet inte riktigt vad mer ja ska säga. Bara fråga så ska ja försöka svara så gott ja kan.

MvH Oskar
Tack, äntligen nån seriös person :D

Men går dom att höja utan större problem?

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
Kan ja faktiskt inte riktigt svara säkert på. Dock så kanske det blir lite problem för att bakre dämparen sitter som fast i chassit eller hur man nu ska säga, pga detta måste du nog sänka den också, vilket kan blir problematiskt då den sitter fast relativt högt upp vid fotstegen. Kan fixa bild om du inte förstår :p