Är detta en bra skoter för bus och lek i 25k klassen ?
Sen så undrar jag om dom går att höjja lite ??
är det inte lättare att bara svara på frågan än att fara omkring och leka nån slags polis?Det finns massor av trådar om just sånt som du frågar efter rörande
G-Type chassiet här i LYNX forumet.
Använd "SÖK" funktionen.
.
nä kanske man inte hittar tillräckligtÄr det inte lättare att använda sökfunktionen?
:hahaha:Använd insidan ! :hmmmm:nä kanske man inte hittar tillräckligt
nä det är det väl inte.. det är ju då man hittar om ingen polis kommer och gör hela forumet till nått slags förhör...:hahaha:Använd insidan ! :hmmmm:
Det är ju först då man inte hittar tillräckligt som man skriver en fråga i Forumet !
.
nä det är det väl inte..
det är ju då man hittar om ingen polis kommer och gör hela forumet till nått slags förhör...
Och detta skall komma ifrån en Forum Rookie...
Lägg ner !
// Over and out.
Tack, äntligen nån seriös personFarsan köpte en sån i vintras (dock jag som kör mest med den). Kört ca 70mil med den. Orginal mattan är på ca 21-22mm kammhöjd så har inte så mycket att ge utanför spåret när det börjar blir runt kanske 60cm+. Motorn tycker ja funkar bra. Går relativt billigt för en 600. ca 2-2,3 vid lugn körning, på blandad körning drar den runt 2.5-2.8l milen. Bra ergonomi, sitter jäkla mycket bättre än på min xlt -94. Gjort en egen styrhöjare då styret är på tok för långt orginal.
Vet inte riktigt vad mer ja ska säga. Bara fråga så ska ja försöka svara så gott ja kan.
MvH Oskar
jag frågade om det var utan problem med att höjja inte om det gick..det är väl som på alla andra skotrar:stupid:. sänk boggiefästena