Bilder: Fastkörningar

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Då jag skulle köpa en ny trippel..
Viper MTN till vänster Summit 700 till höger


Senare på våren i en solstekt backe men genomslag, brant där men som vanligt så ser det inte ut som det på bild.. "Bara" att backa ner med sksen, lynxen var det lite värre med..
 
Last edited:

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Första fastkörning för i vinter... skulle över ett dike men då hade dom röjt sly där så det låg sly i diket och skidorna kom ju så klart under slyn :rolleyes:
 

Konstapel

Välkänd medlem
5 nov 2006
376
0
16
Umeå
det kommer ett antal bilder ifrån en fastkörning från mig ikväll :D har dock panik om detta, min skoter står där ute, ensam o förfryser och jag kan inget göra!

Jag var med om ett marddrömscenario enligt mig...
Jag for in på en alldeles oskottad väg som det var på tok för mycket snö på för att våga köra där ensam, det var såklart sista körningen innan hemresan, i alla fall efter ett tag så kör jag ner i en liten grop och burkar/sliter upp den, dock för mycket... Flyger rakt ned i ett dike på andra sidan där den står än ;( Pappa skulle med flyget så jag fick lämna den där och bege mig hem till fots. i över en HALVMETERS PUDER!!! Det måste vara det jobbigast jag gjort. Gick en mil...
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Grattis. Du har nu kört fast lika många gånger med skotern som jag gjorde med den förra vintern
Haha :argh: Körde fast i en brant jäkla backe idag också :laugh: Så nu letar jag efter en 345 lång matta med minst 32mm kammar :rock: Ska förlänga den och det kommer bli billigare att göra det än att köpa en ny 320 matta :eek: