Bilder: Fastkörningar

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Robin, hur får man lös den i en sån där brant? Har bara satt mig i en brant en gång och då låg skotern uppochned innan jag ens hunnit av den :rolleyes:

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
När jag sätter mig i såna branter drar jag i skidorna åt ena hållet, när den står lite på snedden ställer jag mig på fotsteget som är upp mot branten och börjar 'gunga' skotern samtidigt som jag gasar lite. Oftast brukar den då lossna och det är bara att köra ner igen :)

Får förövrigt grattulera till inlägg #500:D

R

Robin

Yttligare bilder från samma fastkörning:

Annan liten brant, dock inte nog med snö för att köra fast turligt nog.

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Nordda, varför överreagera?
Jag hade satt ihop ett riktigt seriöst inlägg, där jag förklarade att det var jävligt brant men att vinklar kan lura vilket öga som helst om man inte är vaken..

Sen att det blev många andra inlägg efter mitt är väl lite sisådär. Men att radera användares inlägg och vara så övernitisk man bara kan, det är inget vinnande koncept på ett forum.. tro mig, jag vet.

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Sv: SKÄRPNING!

Bra gjort! Mer rensning skadar inte!

Vräker ner snö nu. Fastkörningar imorgon! ;):beer:
Har vräkt ner säkert 30cm bara sedan lördag, fast jag har ingen bromsslang på skotern (ännu) så det kan dröja tills bilder kommer.

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Nordda, varför överreagera?
Jag hade satt ihop ett riktigt seriöst inlägg, där jag förklarade att det var jävligt brant men att vinklar kan lura vilket öga som helst om man inte är vaken..

Sen att det blev många andra inlägg efter mitt är väl lite sisådär. Men att radera användares inlägg och vara så övernitisk man bara kan, det är inget vinnande koncept på ett forum.. tro mig, jag vet.
nordda där överreagerade du faktist
Tycker det är löjligt när man ens påtalar sånt där om olika lutningar.

Jag tycker då inte jag överreagerade eftersom det är andra gången i denna tråd det händer och förhoppningsvis den sista.

Löjligt sak att argumentera om egentligen.

Nu glömmer vi det där och återgår till topic.

God natt!

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
Var ute en sväng idag och körde i fin vädret, blandat resultat :p

Annan vinkel (är ju hemskt mycket snack om vinkel på bilderna så hoppas den är godkänd...)

Finns fler bilder på min pixbox.

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Detta är väl ett bildforum :)
Det är jobbigt att behöva skrolla som fan för att få se en bild mellan all text ;-)

TLK

Välkänd medlem
27 dec 2007
350
0
16
Gällivare
Tror inte det är så många som skulle orka lägga ut bilder om ingen kommenterade -.- Tycker det är kul att se vad folk tycker om bilderna.

Riktigt fina bilder alla ;)