Bilder: Fastkörningar

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
HAHA! snacka om att jag blev fundersam!
Dina handtag smälter in så bra i skogen så det ser ut som du har ett supersmalt styre! :)

För att inte drifta för mkt OT så måste jag säga att ni sätter fast maskinerna riktigt läckert! ;)

Ante4wd

Välkänd medlem
20 aug 2008
1.012
1
16
Lycksele
HAHA! snacka om att jag blev fundersam!
Dina handtag smälter in så bra i skogen så det ser ut som du har ett supersmalt styre! :)

För att inte drifta för mkt OT så måste jag säga att ni sätter fast maskinerna riktigt läckert! ;)
Jo jag såg de själv, ser lite skumt ut!! hehe
Läckert och läckert, de känns inte så läckert när man är ute på en tur helt solo!!:laugh:

``mountain max´´

Välkänd medlem
24 jan 2007
1.292
1
16
Jokkmokk
Måste ju lägga upp nå bilder nu från i veckan haha xD

Mkt snö ! ! och min kassa ***** ripsaw matta xD

Franklin lyckades också sätta sig med summiten ;)

till och med dom bästa lapp skotrarna satte sig också hehe

De var några pics ;) peace !

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
^ Bara nya skotrar :/

Ajja, 2 fastkörningar från gårdagens körning

ca 20 meter senare:

Redigt mycket snö ovanför Vitå, förra året kunde jag köra i dikena med min gamla Indy Sport GT men iår så direkt när man for utanför spåret så fastnade man :)

Rusch Diablo

Aktiv medlem
13 apr 2008
94
0
6
Lit
Ok, det är ingen snöskoter men jag tycker att den kan passa ändå. Försökte surfa puder med ungarnas snowracer men det blev en faceplant i stället. :)

PontusS

Aktiv medlem
14 feb 2009
70
0
6
Hälsingland
Fan vad roligt det såg ut! Hade lov förra veckan.. dessvärre blev det ingen skoteråkning pga att sotern var på lagning i 3 dagar och sen var det slut på bensin på macken här i byn när jag väl fick skoterfan! Riktigt uselt!

maqqe17

Välkänd medlem
18 aug 2008
492
1
16
Skellefte
Körde fast hur många gånger som helst i helgen men jag orkade inte fota allt, men jag tog några bilder iaf.

Fast nu har jag monterat några svinbreda plastbelag så nu hoppas jag på att minska antalet fastkörningar till nästa helg :)