Bilder: Fastkörningar

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Du, jag höll fan inte på att komma därifrån, gick igenom när jag var påväg mot land (Slängde hjälmen då den höll på att dränka mej)
Tur att det gick bra, alla skoterförare borde prova att med skoterkläder, handskar och hjälmen knäppt hoppa i vattnet i badhuset, även fast man vet att kanten är nära eller att man kan sjunka och sparka sig upp från botten kommer paniken när man inte får luft med hjälmen på.

Livet är värt att behålla och grejor går att fixa, är maskinen igång ?eller har den fått fnatt som de brukar få så det blir ett snabbt byte.

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Puh, skönt att du är med oss än.

Isar ska man ha respekt för.

Fast ibland går det åt pepparn iallafall.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Som jockegubben säger så kommer dynan bli ett h-vete.
Ta av överdraget och lägg dynan framför någon kamin eller typ inne i ett pannrum och låt den ligga där riktigt länge.

Pizzaaugust

Välkänd medlem
31 okt 2009
148
0
6
Östersund
Kanske inte ser mycket ut för ögat men helt själv med ett mindre träd framför, alltså inga möjligheter att köra framåt var det svårare. Spann ner mig ganska hårt och drog upp grunden som ligger så att den packades ner fint. Kul :)

maqqe17

Välkänd medlem
18 aug 2008
492
1
16
Skellefte
Här i Byske, 3 mil norr om Skellefteå har vi fått ca 55cm på 7 timmar idag... Helt sjukt vad snö. Har 110cm mitt på gräsmattan på gården.
Jo, det har snöat som bara fasen idag, men bilden är tagen rätt nära kusten, så det var lite mindre där än hemma där jag mätte upp runt metern. Men nog har det kommit 40 cm idag nog.