Bilder: Fastkörningar

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
hahaha... andras fastkörningar är sann glädje att se, helst om svågern får vara med å kommentera med de myntade uttrycket BRA FASTKÖRT varenda gång på ren dalmål och en tummen upp :hahaha:... hehe...
 

xit

Välkänd medlem
30 mar 2009
256
0
16
41
Alfta
En bild från en väldigt fin skoterdag i Feb/Mars.
Tänkte prova lössnöegenskaperna på min gamla ZR440 -94 med en kamhöjd på hela 28mm :D

 

Mockan

Välkänd medlem
1 jan 2000
276
0
16
Luleå
bjuder väl på några jag med då, hoppas de blir bättre nu när den är 365 lång med 51mm kammar istället för 325 och 35mm kammar :)




 

johannesbowling

Aktiv medlem
31 jan 2010
62
0
6
Älvsbyn
Fastnade lite med Indy Sporten i Nalovardo (Sorsele) detta var på sportlovet och ca 1.20m med lössnö då gör sig inte en 340 så bra. Men det roliga var att när jag åkte tillbaka till husvagnen med en kompis för att hämta spade, så när vi var tillbaka så hade någon vänlig själ lyft upp den :couch2: Är väldigt tacksam än idag! Hann fastna 3 gånger på vägen dit jag sitter på bilden och det är ett dike, ca 2,3m djupt. http://img403.imageshack.us/i/fastkrning.jpg/ Som tur är att man har skaffat en lång 800 nu ... :)
 

bonde456

Välkänd medlem
10 mar 2009
728
0
16
måste ju säga att bara för att man har en kamera i telefonen så måste man inte fota och lägga in bara för att man hamnat lite utanför skoterspåret.
en "svensson" fastkörning är ju inte speciellt fotogenisk.
och jag syftar inte bara på dom senaste inläggen utan det som är postat under senaste 12månadersperioden.
 

johannesbowling

Aktiv medlem
31 jan 2010
62
0
6
Älvsbyn
måste ju säga att bara för att man har en kamera i telefonen så måste man inte fota och lägga in bara för att man hamnat lite utanför skoterspåret.
en "svensson" fastkörning är ju inte speciellt fotogenisk.
och jag syftar inte bara på dom senaste inläggen utan det som är postat under senaste 12månadersperioden.
Min hängde inte upp sig på fotstegen.... Satt som en jävla sten. För att klargöra
 

Översnö

Banned
18 sept 2010
152
0
6
Östersund
Vad är skillnaden på en skoter som sitter fast mitt på en sjö och en skoter som står med huven 2m ner i snön och mattan 1m upp i luften?
Båda har ju kört fast vilket tråden handlar om.....
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Precis som Översnö säger handlar tråden om fastkörningar, spelar ingen roll om man har gjort en liten eller stor. Bara lägga upp bilder! Ni två som verkar vara så negativa och klaga på andra, kom med nå eget bidrag som är fotogeniskt och inget hänger i fotstöden!=D