Strömsund!

rave800ftw

Välkänd medlem
14 aug 2008
338
0
16
strömsund
ahah ne jag trodde inte heller att det var så många som bodde här i trakterna heller:p

men jag tror det är bäst att ta det på något lov pga skola/jobb

Eller vad tkr ni?

rave800ftw

Välkänd medlem
14 aug 2008
338
0
16
strömsund
annars så tror inte jag att det är så många som vet vart kullflon/styggråka är..
men typ vid bron/hempan kan väll vara en ganska bra plats... dom som har närmare till kullflon/styggråka kan ju träffas där så möts man upp någon stans:p

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
annars så tror inte jag att det är så många som vet vart kullflon/styggråka är..
men typ vid bron/hempan kan väll vara en ganska bra plats... dom som har närmare till kullflon/styggråka kan ju träffas där så möts man upp någon stans:p
Ok är väl kanske en bättre plats då troligen alla behöver tanka innan vi far nånstans.

rave800ftw

Välkänd medlem
14 aug 2008
338
0
16
strömsund
haha ja det vore nice inte för att verka pedant med micky´s

det tycker jag vi borde göra men ni som är intressera kan ju ta med era kompisar fall dom har någon skoter eller vad som hälst :p ta med farsan eller nått ju fler destu roligare

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Ungefär 3 mil. Den snabbaste vägen är väl att köra förbi öjarn å sen till Kärnnässjön å sen till vattudalen å följ den mot ström. Så ni som kommer därifrån kan ju mötas i Öjarn å sen fortsätta därifrån :)

Last edited:

bian

Välkänd medlem
4 nov 2006
108
0
6
Jämtland
Ungeför 3 mil. Den snabbaste vägen är väl att köra förbi öjarn å sen till Kärnnässjön å sen till vattudalen å följ den mot ström. Så ni som kommer därifrån kan ju mötas i Öjarn å sen fortsätta därifrån :)
nja man åker ju inte enda in i öjarn det ligger väl 3km åt "storåbrännaleden" från öjarn, det är ju en stor myr med en massa kors och pilar hit och dit där tar man väl neråt mot strömsund så borde det väl bli ungefär 3 mil kanske eller kortare. Men det finns nog en väg över öjarn också^^;) Men jag tror den vägen jag beskrev är kortast från storåbränna.