Strömsund!

anders__j

Medlem
22 okt 2004
24
0
1
Hoting
Ja det beror väl på när det blir, men nog inte är det så jobbigt att ta chevan me lynxen på ner till ström nån helg. (går ju bara hälften så mycke soppa att åka v8 som att köra 800-an ;))

Turbomountain

Välkänd medlem
17 aug 2007
895
0
16
Jämtland
Om ni vill få ut max av en sån här dag så boka den 7 februari och kör till Storåbränna.
Visning och provkörning av så gott som samtliga 2009års modeller från dom 6 tillverkarna.
Skoterevent hela dagen och underhållning på kvällen på bygdegården.

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna
Om ni vill få ut max av en sån här dag så boka den 7 februari och kör till Storåbränna.
Visning och provkörning av så gott som samtliga 2009års modeller från dom 6 tillverkarna.
Skoterevent hela dagen och underhållning på kvällen på bygdegården.
Låter som ett jätte bra förslag! Dock kom jag på att jag inte har förabevis än så jag får nog åka med min polare kanske!

Och Btw hur har du fått veta den här informationen ?:)

rave800ftw

Välkänd medlem
14 aug 2008
338
0
16
strömsund
men ni frå vara aktiva och kolla i forumet till vintern !
för vi gör en nytt inlägg då med tid och datum....eller hur:p

majkel

Välkänd medlem
15 feb 2007
256
0
16
ånge
Först tänkte jag höra hur många här på forumet som bor i kring Strömsund.

Och sen tänkte jag se om någon härikring skulle vara intreserad av att träffas under vintern å ta en tur? :) Tänkte så man får lära känna lite fler här på forumet :D
min morfar hade sandström o ljungkvist på 70- talet i s-sund dom sålde opel på den tiden

MrMunken

Välkänd medlem
10 okt 2004
752
1
18
Rossön
Nå strömsundare hör som har koll på vilka tider handlarna har öppet nu till helgen när det är skoterns dag?