Kanske, aja likasamma. Huvudsaken är ju att dom hittar fram Finns kanske nån karta över skoterlederna härikring..
Det är kullflon, Därifrån går det leder till ström och öjarn! Där jag tar av.Det är ju en stor myr med en massa kors och pilar hit och dit.
tack! kom inte på namnet, men där har man ju åkt några gånger...Det är kullflon, Därifrån går det leder till ström och öjarn! Där jag tar av.
Min kompis kanske också följer med! :ciao:
Låter som ett jätte bra förslag! Dock kom jag på att jag inte har förabevis än så jag får nog åka med min polare kanske!Om ni vill få ut max av en sån här dag så boka den 7 februari och kör till Storåbränna.
Visning och provkörning av så gott som samtliga 2009års modeller från dom 6 tillverkarna.
Skoterevent hela dagen och underhållning på kvällen på bygdegården.
Då kommer jag nog vara där! :ciao:Jag å några till som dragit igång det hela.
min morfar hade sandström o ljungkvist på 70- talet i s-sund dom sålde opel på den tidenFörst tänkte jag höra hur många här på forumet som bor i kring Strömsund.
Och sen tänkte jag se om någon härikring skulle vara intreserad av att träffas under vintern å ta en tur? Tänkte så man får lära känna lite fler här på forumet