Strömsund!

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Ja, man kan ju inte klaga på föret iaf :D

Lederna var riktgit fina ida :)

Fint väder ute på myren:)

Klart ja vart tvungen att köra fast riktigt ute på myren:D

Å självklart var jag ensam.. Bara sockersnö alltihop å skapligt djupt:D

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Ändå upplevde jag det som att snön har sjunkit ihop lite iallafall. Var ensam jag också idag, så det blev inga extraturer på myrarna, hehe.

Laddar in lite bilder senare.

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Jo, snön har nog sjunkit ihop lite men de e löst så in i helvete rakt igenom tills du kanske har 20cm hårt på botten. Känns snom resten e lössnö :D

De va inte dig jag susade förbi på sjön va? gick så fort så jag hann aldrig se om de var du..:)

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna
Ja, nu sitter man i Storån och har fått igång mitt trådlösa internet:)
Var ute en sväng igår och det var kanon väder! Tog några bilder men jag orkar inte lägga upp dom då mitt internet är extremt segt!

Om någon vill åka ut och åka med mej så har jag hyrt en renegade 600 e-tec 09 på torsdag och fredag!

070-2875626

Mvh :)

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Oklart om morgondagen då skotern är kvar i verkstan fortfarande. På fredag står det däremot "SKOTER!" i kalendern.

Variatorn sa upp sig i förrgår, men nu funkar den igen.
Nån som vill köpe en super-heavy-hitter-vikt?

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Trots att det sjunkit ihop en del sitter man plötsligt där med en trevligt bakåtlutad körställning 2 meter utanför spåret :bootyshake:

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Där var helgen fixad. Efter en tremilatur så spricker variatorkorset några hundra meter hemifrån. :eviltongue:

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Eftersom det är så billigt med variatorrenoveringen jag nyss genomfört tänkte jag att man skulle spräcka variatorkorset också! SKOTERJÄ**L!

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Eftersom det är så billigt med variatorrenoveringen jag nyss genomfört tänkte jag att man skulle spräcka variatorkorset också! SKOTERJÄ**L!
Beklagar sorgen, himla tråkigt.

Hur är det med snön uppe i Jämtland nu har det kommit mer sen då Storåbränna-träffen var? Eller har det sjunkit ihop och satt sig lite nu?