Snö någonstans än??

Marcs

Välkänd medlem
23 dec 2006
1.344
0
36
33
Ca 15 - 18 cm här.. Så imorn blir det en dag med skoter.. Köra på myrar och sjöar! :rolleyes:
 
D

Deleted member 6797

de snöa idag så ska de snöa sönda,månda,tisda

nu har vi kanske 7cm hehe

har typ haft 1cm annars i 1 vecka
 
D

Deleted member 6797

snöar som in i hellvete nu så ska de snöa sönda,snöstorm månda,snö tisda,onsda,torsda
 

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
I Norrtälje/stockholms län (usch, hatar att säga stockholm, blää) har vi skoterföre, men det är knappt.

Fantastiskt för att vara så söderut trots allt.
 

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
40
48
Burträsk / Storuman
I Norrtälje/stockholms län (usch, hatar att säga stockholm, blää) har vi skoterföre, men det är knappt.

Fantastiskt för att vara så söderut trots allt.
:D Här i Roslagen har de tom varnat på radion för snöstormen som kommer in nu í natt det blir perfekt på det 25 - 30 cm med snö som vi redan har här. Ja det ställde även in all busstrafik idag fast jag var ute o sladdade med en buss och det gick så fint så :confused:

Jag var ute och trampade skidspår här i går med kompisens Summit 800:a (lite fel typ av skoter för att göra det med men men) igår och idag har jag fått låna den och gasat lite på våra "leder"
Hoppas att det får ligga kvar en vecka eller två bara innan det hinner töa bort här nere:bawling:
 

Forsman

Välkänd medlem
9 nov 2007
422
1
16
Skellefteå
I Skellefteå är det minst sagt bra väder, snöstorm för fulla muggar. Blåst uppemot 25 m/s i natt med konstant nederbörd.
Blir kul då det lägger sig! Ut med skotern igen. :)
 

Metta

Välkänd medlem
26 sept 2004
426
0
16
Skellefteå
I Skellefteå är det minst sagt bra väder, snöstorm för fulla muggar. Blåst uppemot 25 m/s i natt med konstant nederbörd.
Blir kul då det lägger sig! Ut med skotern igen. :)
Mycket trevligt! Skulle dock fått vara lite större flingor, hoppas det lugnar ner sig och lägger sig framåt kvällen, körning ikväll, jajjemen.
 

Offset

Välkänd medlem
6 feb 2007
388
0
16
Bolleberget(Bollnäs alp):)
Ok.Det är total snöstorm här!!!! Måste skotta ut bilen nu för vi ska till barnmorskan å kolla till nyprojektet i magen på sambon.Men sen när jag kommer hem,då skall det släpas ut skoter ur garaget:)storm el inte storm!:)
 
E

ejwbegysv

Bild från igår i Gördalen, observera ledkrysset som sitter högt upp :) Brukar vara en hel del snö hör på vintern :)

 

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
:D Här i Roslagen har de tom varnat på radion för snöstormen som kommer in nu í natt det blir perfekt på det 25 - 30 cm med snö som vi redan har här. Ja det ställde även in all busstrafik idag fast jag var ute o sladdade med en buss och det gick så fint så :confused:

Jag var ute och trampade skidspår här i går med kompisens Summit 800:a (lite fel typ av skoter för att göra det med men men) igår och idag har jag fått låna den och gasat lite på våra "leder"
Hoppas att det får ligga kvar en vecka eller två bara innan det hinner töa bort här nere:bawling:
Jo, jag hörde det igår innan jag åkte upp. Kom en hel del i lördags och som vanligt så var det halvkaos på vägarna. Hur korkad kan man vara om man kör med sommardäck.

Man blir lite sugen på att ta hem skotern en sväng!