Skoterbanken

kobbe

Välkänd medlem
21 mar 2007
200
0
16
Gällivare
Som yttligare ett exempel på vad man dagligen möter i skoterbanken:

Ska man fälla någon syndabock så har ni här ett prakt exempel på varför det kan se ut som det gör ibland.
Förstår dock inte vad det är som är det stora nöjet med att skriva ett sånt här inlägg. Författaren utpekar bara sig själv som extremt omogen och dumförklarar sig själv, korkat är bara förnamnet.

Det är just för detta, det du skriver taggar de ännu mer att förstöra. De vaet verkligen hur arg du och alla andra blir. Är alltid någon som tycker det är roligt att hitta på lite saker som inte stämmer. Dessutom tar det länge tid att fixa felen än att göra dom.
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
41
Roknäs
Vet inte hur det funkar, men om man min ha bort miffona så är det väl bara att kräva inloggning och banna om det inte sköts...?
 

kobbe

Välkänd medlem
21 mar 2007
200
0
16
Gällivare
Vet inte hur det funkar, men om man min ha bort miffona så är det väl bara att kräva inloggning och banna om det inte sköts...?


Eller logga deras IP:n och spärra.

Spelar ingen roll att göra så. Okej att detta är fösta steget (Är förvånad om detta inte är gjort). Är en mycket rba början att banna/krävla inloggning. Det kommer helt klart att minska men folk kommer fortfarande förstöra.
 
R

Robin

Det är just för detta, det du skriver taggar de ännu mer att förstöra. De vaet verkligen hur arg du och alla andra blir. Är alltid någon som tycker det är roligt att hitta på lite saker som inte stämmer. Dessutom tar det länge tid att fixa felen än att göra dom.
Vad finns meningen med att hålla ordningen i skoterbanken om felen inte uppmärksammas!?

Kan tillägga att såna här tydliga fel tar mig inte mer än 2sekunder att åtgärda, de raderas helt enkelt innan de ens kommit in på siten därav otroligt korkat att skriva sådana inlägg och visa hur lite man verkligen har innanför pannbenet.

Om taggas utav att att förstöra så har man garanterat en sån liten kunskap av skotrar att de ändå inte har något att tillföra skoterbanken av riktig fakta så det gör mig inget att förlora dessa personer..
 
R

Robin

Det har inte kommit in något inlägg om en AC Mountaincat 600 under den senaste veckan vad jag vet av.