Kanon.Du som väntat så länge, men nu ska bilden tydligen vara fixad i fredags
Kanon.Du som väntat så länge, men nu ska bilden tydligen vara fixad i fredags
Som yttligare ett exempel på vad man dagligen möter i skoterbanken:
Ska man fälla någon syndabock så har ni här ett prakt exempel på varför det kan se ut som det gör ibland.
Förstår dock inte vad det är som är det stora nöjet med att skriva ett sånt här inlägg. Författaren utpekar bara sig själv som extremt omogen och dumförklarar sig själv, korkat är bara förnamnet.
Eller logga deras IP:n och spärra.Vet inte hur det funkar, men om man min ha bort miffona så är det väl bara att kräva inloggning och banna om det inte sköts...?
Vet inte hur det funkar, men om man min ha bort miffona så är det väl bara att kräva inloggning och banna om det inte sköts...?
Eller logga deras IP:n och spärra.
Vad finns meningen med att hålla ordningen i skoterbanken om felen inte uppmärksammas!?Det är just för detta, det du skriver taggar de ännu mer att förstöra. De vaet verkligen hur arg du och alla andra blir. Är alltid någon som tycker det är roligt att hitta på lite saker som inte stämmer. Dessutom tar det länge tid att fixa felen än att göra dom.
Vad gäller det för modell?Jag har flera ggr försökt att lägga in en recension för min men den kommer aldrig upp :S
Arctic Cat Mountain Cat 600 -02 gissar jag påVad gäller det för modell?
Försök gärna igen så ska jag se till att det rammlar in i banken bara det inte är något svammelnä, de e inte under den senaste veckan.. det är väl kanske runt 1½ månad sen ja försökte sist, kan va lite mer..