Vem?I Gällivare finns det en bromsbänk, det är juh en bit men även en bra ursäkt till att besöka nordligare breddgrader för att åka upp en vecka
Tror han tar 1500-2000kr och då får du bestycka, byta pipor och burkar eller vad du nu vill tills du blir less.
Aha Tror däckdanne har en bänk ocksåjo jag vet att han har bänk men finns några här i stan som bänkar och undrade vem han menade
Ingen som har bett dig gå dit.jo det har han men in dit går jag aldrig mer..
konstigt, kanske finns flera däcklager då i gällivare som säljer polaris? varför han kanske inte känner igen mig var pga att jag var 17 vid tilfället och köpet gjordes av min farsa.. men jag har varit flera gånger in med skotern när den racklade och bemötandet jag fick.. ja ni vet ju vad jag tycker om den firman.Ingen som har bett dig gå dit.
Lasse som bänkar där är jävligt kunnig och vet vad han gör.
Stox är säkert också kunnig men jag känner inte honom men jag vet dom som anlitar honom.
Du har ju skrivit att du köpt skoter av Danne och snackat en massa skit om han så jag visade Danne vad du skrivit tidigare och dessutom din pixboxsida med bilder på dig,han sa att den killen har aldrig köpt en skoter av mig.
Så jag tycker att det är dags för dig att växa upp och sluta snacka skit.
okej, då vet man vilka man kanske ska undvika.Jag var uppe i gällevare och jobbade ett år (2007) på LKAB när MK3 byggdes och då var jag in ett par gånger på en däckverkstad som sålde polaris + att jag ringde dom ett par gånger och ville ha delar till min pro-x 440 och jag måste också tyvärr säga att dom som jobbade där var verkligen knepiga. Om dom är kunniga på att justera in maskiner i bromsbänken vet jag däremot ingenting om men jag åker inte dit igen.
Lasta på maskinen din och kom hit upp stanna till vid STOX och bänka/justera in den och fortsätt sedan upp till Riksgränsen för lite skön åkning.Tjena,
Var rekomenderar ni att bänka/justera in skotern ?