Vart att bänka skotern?

armani80

Välkänd medlem
1 jan 2000
152
0
6
Hittat någon i jämtland som fixar detta än?

Jag funderar att ställa in min skoter till nästa säsong med, och jag bor i jämtland med..

Glenn penn racing håller han bara på med variatorer han?,

6

600xrs

I Gällivare finns det en bromsbänk, det är juh en bit men även en bra ursäkt till att besöka nordligare breddgrader för att åka upp en vecka :)
Tror han tar 1500-2000kr och då får du bestycka, byta pipor och burkar eller vad du nu vill tills du blir less.

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
I Gällivare finns det en bromsbänk, det är juh en bit men även en bra ursäkt till att besöka nordligare breddgrader för att åka upp en vecka :)
Tror han tar 1500-2000kr och då får du bestycka, byta pipor och burkar eller vad du nu vill tills du blir less.
Vem?

Dr Polaris

Välkänd medlem
3 jan 2006
432
1
16
90
jo det har han men in dit går jag aldrig mer..
Ingen som har bett dig gå dit.
Lasse som bänkar där är jävligt kunnig och vet vad han gör.
Stox är säkert också kunnig men jag känner inte honom men jag vet dom som anlitar honom.

Du har ju skrivit att du köpt skoter av Danne och snackat en massa skit om han så jag visade Danne vad du skrivit tidigare och dessutom din pixboxsida med bilder på dig,han sa att den killen har aldrig köpt en skoter av mig.

Så jag tycker att det är dags för dig att växa upp och sluta snacka skit.

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Ingen som har bett dig gå dit.
Lasse som bänkar där är jävligt kunnig och vet vad han gör.
Stox är säkert också kunnig men jag känner inte honom men jag vet dom som anlitar honom.

Du har ju skrivit att du köpt skoter av Danne och snackat en massa skit om han så jag visade Danne vad du skrivit tidigare och dessutom din pixboxsida med bilder på dig,han sa att den killen har aldrig köpt en skoter av mig.

Så jag tycker att det är dags för dig att växa upp och sluta snacka skit.
konstigt, kanske finns flera däcklager då i gällivare som säljer polaris? varför han kanske inte känner igen mig var pga att jag var 17 vid tilfället och köpet gjordes av min farsa.. men jag har varit flera gånger in med skotern när den racklade och bemötandet jag fick.. ja ni vet ju vad jag tycker om den firman.

fredrick

Välkänd medlem
12 okt 2005
474
0
16
Avesta
Jag var uppe i gällevare och jobbade ett år (2007) på LKAB när MK3 byggdes och då var jag in ett par gånger på en däckverkstad som sålde polaris + att jag ringde dom ett par gånger och ville ha delar till min pro-x 440 och jag måste också tyvärr säga att dom som jobbade där var verkligen knepiga. Om dom är kunniga på att justera in maskiner i bromsbänken vet jag däremot ingenting om men jag åker inte dit igen.

Jääänz

Välkänd medlem
31 aug 2006
246
0
16
skellefte
Jag var uppe i gällevare och jobbade ett år (2007) på LKAB när MK3 byggdes och då var jag in ett par gånger på en däckverkstad som sålde polaris + att jag ringde dom ett par gånger och ville ha delar till min pro-x 440 och jag måste också tyvärr säga att dom som jobbade där var verkligen knepiga. Om dom är kunniga på att justera in maskiner i bromsbänken vet jag däremot ingenting om men jag åker inte dit igen.
okej, då vet man vilka man kanske ska undvika.

armani80

Välkänd medlem
1 jan 2000
152
0
6
mulle blir väl närmast för mig från östersund :)

åker dit nästa vinter och justerar in ski-doon

Peter..

Välkänd medlem
1 jan 2008
268
0
16
S-svall
junggrensmotorteknik, 3 mil väster om Sundsvall. Duktig kille som både kört dragracing med bil och skoter..