Skoterbilder

xorex

Välkänd medlem
20 nov 2008
514
0
16
Timrå
Helt säker ? ser mer ut som en rotax 503 ;) har precis innhandlat EN TILL gls 35a med skuren motor, han sa ngt om att den "varm nypit" eller sådant, tror jag inte, motorn åker ur å min hela fiina 503a i den , hoppas ja hinner med att byta motorn innan första snön bara, får skotern på söndag, sen skola på måndag, kanske att jag hinner byta helgen därpå :D
 

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Helt säker ? ser mer ut som en rotax 503 ;) har precis innhandlat EN TILL gls 35a med skuren motor, han sa ngt om att den "varm nypit" eller sådant, tror jag inte, motorn åker ur å min hela fiina 503a i den , hoppas ja hinner med att byta motorn innan första snön bara, får skotern på söndag, sen skola på måndag, kanske att jag hinner byta helgen därpå :D
Nu var det ju inte det den här tråden handlade om....:laugh:
Såg den dära på blocket i somras såg ut att vara exakt likadan och i sådannafall sitter det en rave 670 -93 spis i den
 

xorex

Välkänd medlem
20 nov 2008
514
0
16
Timrå
Haha näe, verkilgen inte, men jag är väll inte den första med ot eller? :p okejj har inte sett den än, så får väll hoppas på de bästa då de va systers ex's skoter :p
 

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36


första svängen gjord går :D dock är nästan allt borta nu ;(
bara jag som tycker den ser lite låg ut fram ? :rolleyes:
 

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Ta tag i lyftbågen fram och kolla om du kan lyfta upp den mycket. (om dämparna är hängig dvs) Svårt att avgöra på den bilden också, gör en ny tråd i Polaris-delen om ditt problem med en bättre bild så får du garanterar bra svar.

För att inte gå för mycket OT:



Jag som reser upp gammskotern jag hade för ett par år sedan :)
 
6

600xrs

Kommer inte ihåg vilka bilder jag postat här, men här kommer nån till :)