är det lika mycket snö i kåbdalis som det är i kronogård? ska ev. till nått av det i helgen! jävlar så sugen man blev å köra efter man sett dina bilder""
Jodå det kommer :bigsmile: Bara det blir bra med snö o bra före för den där skotern så det går att åka haha.Bara så du vet Tom så väntar vi på lite skoterfilmer i vinter! Annars jeklar!
nej, kåbdalis har betydligt mindre..är det lika mycket snö i kåbdalis som det är i kronogård? ska ev. till nått av det i helgen! jävlar så sugen man blev å köra efter man sett dina bilder""
vart ligger sandviken? kollade på hitta.se med finns ju på massa olika ställenför 2 timmar sedan Vi har fått sjukt med snö dom senaste dagarna.
2 mil väster om Gävlevart ligger sandviken? kollade på hitta.se med finns ju på massa olika ställen
Kalasfint väder och sjukt mycke snö kan de bli bättre
Dags för en tur med Boan...
Som synes så kom jag inte så långt hehe...
U-357 Östanå...
Påminner om förra året med min FD Yamaha ET 250 -81Kalasfint väder och sjukt mycke snö kan de bli bättre
Som synes så kom jag inte så långt hehe...
U-357 Östanå...
haha jag skulle över det där diket som lutade nå jävulst, sen så var det en kvistjävel som tog tag i skidan så den tvärvek åt höger å jag hamnade i diket , hann inte reagera :cry:va hände på sista bilden?