är det lika mycket snö i kåbdalis som det är i kronogård? ska ev. till nått av det i helgen! jävlar så sugen man blev å köra efter man sett dina bilder""
Jodå det kommer :bigsmile: Bara det blir bra med snö o bra före för den där skotern så det går att åka haha.Bara så du vet Tom så väntar vi på lite skoterfilmer i vinter! Annars jeklar!![]()
nej, kåbdalis har betydligt mindre..är det lika mycket snö i kåbdalis som det är i kronogård? ska ev. till nått av det i helgen! jävlar så sugen man blev å köra efter man sett dina bilder""
vart ligger sandviken? kollade på hitta.se med finns ju på massa olika ställenför 2 timmar sedanVi har fått sjukt med snö dom senaste dagarna.
2 mil väster om Gävlevart ligger sandviken? kollade på hitta.se med finns ju på massa olika ställen![]()
Kalasfint väder och sjukt mycke snö kan de bli bättre
Dags för en tur med Boan...
![]()
Som synes så kom jag inte så långthehe...
![]()
U-357 Östanå...
![]()
Påminner om förra året med min FD Yamaha ET 250 -81Kalasfint väder och sjukt mycke snö kan de bli bättre
Som synes så kom jag inte så långthehe...
![]()
U-357 Östanå...
![]()
haha jag skulle över det där diket som lutade nå jävulst, sen så var det en kvistjävel som tog tag i skidan så den tvärvek åt höger å jag hamnade i diket , hann inte reagera :cry:va hände på sista bilden?![]()