Skoterbilder

enpatte

Välkänd medlem
22 jan 2011
2.070
68
48
Borgafjäll
Åkning i Borgafjäll i nyår.
Generellt är det inte så mycket snö än men hittade ett område igår som bitvis hade rejäla snödjup.
Ibland gick det knappt att komma iväg på plan mark med renegaden om man stannat.
Tyvärr glömda man att ta kort på det värsta.



 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Gott nytt år på er! Skulle fota fyrverkerier i bakgrunden på första bilden, men det var så förbannat dimmigt så det blev ba nå fjösigt ljus, aja så kan de gå! ;)



 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Satana_Turbo: Tack tack! Jag hoppas att jag kan börja bjuda på lite seriösa åkningsbilder snart, men just nu är det bara sursnö.

Ika: Haha nä det hoppas jag att det inte blir, då hade hela min fotoutrustning vart rätt onödig!

T.N.T: Nu är jag lite ful och bara utgår från att du menade mina bilder. Jag säljer bilder till lite olika tidningar osv (dock är det mest landskap och porträtt) så det var lite av en testsession inför en kommande shoot. Men jag såg nog mest bara dum ut där jag sprang runt runt skotern för placera ut blixtljuset där jag ville ha det. Det var nämligen ett femtiotal människor som firade nyår bara hundra meter bort, dom såg fundersamma ut över blixtrandet på sjön. :D