Absolut! Tyckte det blev betydligt bättre när det slog ihop, går ändå att hitta puder!Var det bra före? Låg i feber i helgen så kunde inte fara ut
Det är det ej! Däremot så ligger måttsund typ åt det hållet, 2 mil till bara (på bilden var vi vid klöverträsk)Är det måttsund i bakgrunden eller ser jag råfel?
Härligt... Hänt precis samma sak för mig. Dock inte lika allvarligt och på höger sida.Min julklapp, ser inte så illa ut men hela chassiet är snett och skotern är okörbar, det hände på min lilla tur på julaftonsmorgon..
Sanslöst fina bilder! Önskade man la ner hälften av din energi på 60dn som bara skräpar, införskaffar sig lite blixtar osv så kanske man kan få en bild och inte se ut att vara tagen med en mobil men det där... vackertIdag....
Tack så mycket! Det tycker jag absolut att du ska göra, det största problemet med att fotografera är väl att man inte får köra skoter själv hela tiden , men i övrigt är det ju galet kul att experimentera. Dessa bilder är bara tagna med en blixt, så du kommer långt på det också.Sanslöst fina bilder! Önskade man la ner hälften av din energi på 60dn som bara skräpar, införskaffar sig lite blixtar osv så kanske man kan få en bild och inte se ut att vara tagen med en mobil men det där... vackert
Hobby eller yrke?
Ser ut som du fått tag i min gamla maskin, måste erkänna att jag saknar 700an. Aldrig haft en maskin som gått så felfritt. Dock ändrade ägaren efter mig milen bla och skrev massa som inte stämde men PMa om du är intresseradLite bilder på Enduron från dagen
Får man fråga vad du använder att plåta med och redigeringsprogram? Använder själv photoshop men bara autofunktionerna
Så du fotar med en 50mm? Har varit fundersam på en jag också under en längre tid. Men efter att ha sett de där bilderna tror jag inte att jag behöver fundera mer.Info
Yes, men sen får man ju tänka på att när man använder en 50mm på en "cropsensor" så blir det 50mm x 1.6, alltså 80mm. Jag tycker inte att det är optimalt att fota skoter med den gluggen egentligen, 70-200 är mycket trevligare då du får räckvidd!Så du fotar med en 50mm? Har varit fundersam på en jag också under en längre tid. Men efter att ha sett de där bilderna tror jag inte att jag behöver fundera mer.