hur många har hunnit med premiärturen?

D

Deleted member 6797

jag har kört typ 100 meter max men de räckte för kul var de

TyskeNPro

Välkänd medlem
28 jun 2008
462
0
16
Arjeplog
Har ju tagit några småsvängar bakom huset. Men väntar på lite mer snö så man kan ta en längre sväng :)

B

Buktholmen

Igår va jag , Buktarn och Smulfen och körde lite på vägen , fan va kul de va ! :D Nu får snön komma ! :)

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
tog å körde 30 oktober med en polare å hans skoter. sen vare 2 veckor sen med min skoter på isen och var å hade "lite" tvåtaktsabstinens, haft det hela helgen egentligen men kom först idag hem å körde 10 varv runt här på gården med skotern. för typ en timme sen. vinter snart!?!?!?!? tummen rycker ju hela ***** tiden

Marcs

Välkänd medlem
23 dec 2006
1.344
0
36
34
Tog första "riktiga" premiärturen idag, blev ca 7 km... Är väl runt 11 cm snö! ;)..

Skoj var det iallafall! :beer::D

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Efter typ 50 drag, 3 fyllningar med alkylatbensin i tändstiftshålen och en rejäl rökridå så lyckades jag få igång min skrothög jag med. :) Jag körde några varv på lägdan. Nästa gång blir nog då det är riktigt skoterföre.

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Efter typ 50 drag, 3 fyllningar med alkylatbensin i tändstiftshålen och en rejäl rökridå så lyckades jag få igång min skrothög jag med. :) Jag körde några varv på lägdan. Nästa gång blir nog då det är riktigt skoterföre.

Haha :) kul sagt :) Ja nu får det vänta tills det blir mer snö :)

Å va gött!!! Fin skoter också
Tack tack :) Riktigt fint väder va det också men 15 grader kallt och blåsigt :p