Youtube : Här samlar vi sköna SKOTERfilmer.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Har laggt upp ganska många filmer här på några dar men är bara tvungen att lägga upp den här för det är så otroligt bra körning !!

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.503
402
83
Malå/Adak
Fiins juh inte på AC =)
Hade inte min Polaris heller från fabrik men si nu har den det, klart viktigaste tillbehöret i den prisklassen!!

Skotern rullar mycket lättare med motorn på tomgång än med den avstängd, (undersök på plogat underlag nån gång), så nödstoppslina är bättre i alla lägen anser jag. Att den rullar trögare kan göra skillnaden mellan att den stannar kvar där du ramlat av och att den rullar nerför hela fjället nån vacker vårdag med skare..........

B

Buktholmen

Har laggt upp ganska många filmer här på några dar men är bara tvungen att lägga upp den här för det är så otroligt bra körning !!

[FILM]
Är inte de DL ( Dennis Lundkvist tror jag speakern säger) som kör? Är me i Sledmageddon 4 bla. :hmmmm:

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Sv: Alpine-start.

Sommarstartar Alpinen så den inte kärvar ihop helt innan det är vinter.
Jag förstår att ni blir sugna... :D
Jävligt ball start som sagt, kan ju va med i nästa Transporter film ;)
Men erkänn; du hade varmkört den innan ;) :p
Iofs oavsett så startade den fan snabbare än en modern maskin med elstart så tummen upp på det (även om de nu varmväder ute) :)

Swikberg

Välkänd medlem
3 okt 2008
762
0
16
söråker
Den här har säkert varit uppe förut, men är värd att lägga upp igen. Riktigt najs puderkörning.:beer:

ha kika på alla filmer nu och ha inte sett den på hela forumet tänkte faktist lägga upp den ja med för tycker de är helt klart bästa filmen

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Den här har säkert varit uppe förut, men är värd att lägga upp igen. Riktigt najs puderkörning.:beer:

En sådan blir min nästa skoter när jag tjänat ihop lite pengar, men nog fan suger det efter en. Ärligt talat så blev jag kär i skoter fan första gången jag prova en. Skulle kunna kasta ut kärringen för att få pengar till en! :laugh:

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Ash - a state of snow är en av dom bästa skoterfilmerna nånsin :) Va grymt kul att se den på bio i höstas :D
håller med till fullo, den fångar allt vad vi älskar med skoteråkning och det som får folk att fortsätta köra, sett den många gånger och kan inte sluta titta på den