Är det en Ripsaw så är det väl ungefär det enda den duger till =)http://www.youtube.com/watch?v=xSUxJYtTK5w&feature=rec-HM-fresh+div
Nån som är sugen på att köpa denhär mattan? (A)
En väldigt tydlig instruktionsfilm i frågan "Varför ska man använda nödstopp"Tycker synd om skotern..
Fiins juh inte på AC =)En väldigt tydlig instruktionsfilm i frågan "Varför ska man använda nödstopp"
SnoPro 440 har ju stopplina och det var ju en SnoPro 440 han kördeFiins juh inte på AC =)
Alla nyare arctic (förutom race maskinerna) har ju sensorn i gashandtaget som stryper motorn så den går ner på tomgång igen om gasen skulle hänga sig.En väldigt tydlig instruktionsfilm i frågan "Varför ska man använda nödstopp"
Hade inte min Polaris heller från fabrik men si nu har den det, klart viktigaste tillbehöret i den prisklassen!!Fiins juh inte på AC =)
Är inte de DL ( Dennis Lundkvist tror jag speakern säger) som kör? Är me i Sledmageddon 4 bla. :hmmmm:Har laggt upp ganska många filmer här på några dar men är bara tvungen att lägga upp den här för det är så otroligt bra körning !!
[FILM]
Den är helt okej i skicket men ny färg på huven blir det väl åtminstone.Vilken räser! Såg himlarns fräsch ut, mycket fint. :ciao:
Jävligt ball start som sagt, kan ju va med i nästa Transporter filmSommarstartar Alpinen så den inte kärvar ihop helt innan det är vinter.
Jag förstår att ni blir sugna...
Jo det är en fin video som räddat många sommardagar....Den här har säkert varit uppe förut, men är värd att lägga upp igen. Riktigt najs puderkörning.:beer:
Den här har säkert varit uppe förut, men är värd att lägga upp igen. Riktigt najs puderkörning.:beer:
ha kika på alla filmer nu och ha inte sett den på hela forumet tänkte faktist lägga upp den ja med för tycker de är helt klart bästa filmen
En sådan blir min nästa skoter när jag tjänat ihop lite pengar, men nog fan suger det efter en. Ärligt talat så blev jag kär i skoter fan första gången jag prova en. Skulle kunna kasta ut kärringen för att få pengar till en! :laugh:Den här har säkert varit uppe förut, men är värd att lägga upp igen. Riktigt najs puderkörning.:beer:
håller med till fullo, den fångar allt vad vi älskar med skoteråkning och det som får folk att fortsätta köra, sett den många gånger och kan inte sluta titta på denAsh - a state of snow är en av dom bästa skoterfilmerna nånsin Va grymt kul att se den på bio i höstas