Såg bild på en konstruktion jag tyckte såg bra ut med rör och kullager sen byggde jag bara utifrån den bildenHaha, life is a bitch! :bigsmile:
Snyggt!
Någon speciell DIY guide du följt när du gjorde slidern, eller är det egen konstruktion?
Underhållande!En kort edit från sportlovet http://www.youtube.com/watch?v=CICOv1QegKk&feature=youtu.be ge mig tips på vad jag ska göra annorlunda i redigeringen
Ett tips är att använda annan musik som är godkänd även för att se via mobil. Många kollar på telefonen så tillika jag så tyvärr kan jag inte ge annan kritik då det inte går att se.En kort edit från sportlovet http://www.youtube.com/watch?v=CICOv1QegKk&feature=youtu.be ge mig tips på vad jag ska göra annorlunda i redigeringen
eller så slänger man upp samma film utan musiken bara med motorljud?Ett tips är att använda annan musik som är godkänd även för att se via mobil. Många kollar på telefonen så tillika jag så tyvärr kan jag inte ge annan kritik då det inte går att se.
Dom 2 första låtarna förstörde hela filmen enligt migEn liten film ifrån Åkersjön v.10. Grymt före där nu!
[video=youtube;btQAxfbLYjw]http://www.youtube.com/watch?v=btQAxfbLYjw&feature=player_embedded[/video]
+1på deneller så slänger man upp samma film utan musiken bara med motorljud?
Är ju skitstörigt när man inte hör på vilket varv det går. Men skippa musiken helt behövs ju inte, går att ha bägge delarna i lagom level.Har aldrig förstått tjatet om att skippa musik på skoterfilmer. Finns inget trökigare ljud än en tvåtaktare. Förstår väl om det är turbomaskiner i farten men det är inte ofta. Nej mer musik i skoterfilmena!
Tack det var kul att höra och gör en mer motiverad att fortsätta!Underhållande!
Många "hemfilmer" kan bli ganska seeeega att titta på för utomstående som inte har ngt att relatera till det som filmats, här har du fångat intresset och lyckats behålla det hela filmen.
Mkt bra jobb!
Jag upptäckte det nu efter att jag laddat upp den tyvärr :/ kan man se det innan om den kommer kunna visas på mobil eller hur vet jag det?Ett tips är att använda annan musik som är godkänd även för att se via mobil. Många kollar på telefonen så tillika jag så tyvärr kan jag inte ge annan kritik då det inte går att se.
Du har väl musik på datorn? Slå igång någon musik du gillar själv där då så slipper vi andra lyssna på hiphop.Har aldrig förstått tjatet om att skippa musik på skoterfilmer. Finns inget trökigare ljud än en tvåtaktare. Förstår väl om det är turbomaskiner i farten men det är inte ofta. Nej mer musik i skoterfilmena!
Känns som detta kan spåra rätt OffT men även jag säga att jag inte riktigt förstår det. Motorljudet från en hjälmkamera i princip det vidrigaste jag vet, funkar i 10 sekunder innan det börjar eka i öronkanalerna...Har aldrig förstått tjatet om att skippa musik på skoterfilmer. Finns inget trökigare ljud än en tvåtaktare. Förstår väl om det är turbomaskiner i farten men det är inte ofta. Nej mer musik i skoterfilmena!
det är tuffa tider just nu, plusgrader i februari är inte okejLägger jag in denna för att försöka hålla mig lite OnT läven om den är liter kort. Såg den när vi hade 5 plusgrader här hemma och övervägde att emigrera...