Ett litet tips, vrid upp kameran man ser ju bara skotern i 90% av filmen.video=youtube;d08_auzib-0]http://www.youtube.com/watch?v=d08_auzib-0[/video]
en film från årrenjarka under påsken!
Kanonväder hade ni ju iaf.
Ett litet tips, vrid upp kameran man ser ju bara skotern i 90% av filmen.video=youtube;d08_auzib-0]http://www.youtube.com/watch?v=d08_auzib-0[/video]
en film från årrenjarka under påsken!
jo, men de var att fäste satt lite löst så det for ner när jag hoppade mmEtt litet tips, vrid upp kameran man ser ju bara skotern i 90% av filmen.
Kanonväder hade ni ju iaf.
Vart då? Om du syftar på hoppet så är den byggd på våran egen skoterled till våran sommarstuga där vi har full rätt att åka.Det är bra Fnesken att du lägger ut bevismaterial där man får se olagligt körande i skogsplantering.
törs jag satsa en tjuga på att du inte är äldre än 16 ?vilket grinande om dom där träderna om de är nått som förstör skog så är de renarna !
Älgarna är snäppet värre på tallplantage skulle jag tro, men skotrar är värre än det! och vi skoterförare vet om att man inte får köra där, älgar och renar har nog inte samma koll som vi..vilket grinande om dom där träderna om de är nått som förstör skog så är de renarna !
efter vad jag sett så verkar de va älgarna som har mest koll på var man får köra.... renarna däremot tycker jag lappen borde ta ansvar för i längre utsträckning!Älgarna är snäppet värre på tallplantage skulle jag tro, men skotrar är värre än det! och vi skoterförare vet om att man inte får köra där, älgar och renar har nog inte samma koll som vi..
här har vi då ett j#vla problem med älgskador på markerna, men håller med om att lapparna borde ha bättre koll på renarnaefter vad jag sett så verkar de va älgarna som har mest koll på var man får köra.... renarna däremot tycker jag lappen borde ta ansvar för i längre utsträckning!
haha herregud, du är 16,5?skönt då vart man en tjuga rikare enda jag tycker att var och en ska ta sitt egna ansvar var dom kör och hur dom kör.tror 99 % av folket som kör mer skoter har kört var man ej får köra.. jobbigt att läsa direkt någon har kört över ett träd att man ej får köra där och blaa blaa blaaa :eyebrows: