Youtube : Här samlar vi sköna SKOTERfilmer.

Fnesken

Medlem
16 okt 2010
44
0
6
[video=youtube;73MmYa_8KN0]http://www.youtube.com/watch?v=73MmYa_8KN0[/video]
Våran säsongs edit från södra skotersverige nere i Värmland. Hoppas ni gillar det!

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Fnesken man börjar bli lite less på att du tar med 20-30klipp från samma hopp/ställe i varje edit. Försök att få med andra klipp mer istället. Efter man har sett det klippet 2-4 gånger så är det inte så fränt längre. Annars är det en bra film, Men som sagt försök att ha med varierade klipp istället :)

procep

Välkänd medlem
30 jul 2010
346
0
16
Visst är det så, många klipp från samma hopp, men jag tycker fneskens filmer är precis så som skoterfilmer ska vara. amatörmässigt riktigt snyggt! bra redigerat och roligt! keep it up!

Fnesken

Medlem
16 okt 2010
44
0
6
Förstår att det kanske blir enformigt med åkningen, men blir ju lätt så att man hamnar vid samma ställen där vi åker. Finns ju inga fjäll eller öppna ytor så långt ner som vi bor. Kul att ni gillar det ändå! :)

Psycho Dave

Välkänd medlem
10 nov 2010
719
81
28
Norderåsen
01:37 ser inte ut att vara på led och det går inte få tillstånd att köra på nyplanterat hygge eller åkermark för den delen om det finns risk för skada. Inte ens markägaren får åka där om det finns risk för skada (källa länstyrelsen och jurist på LRF på skoterinfomöte i min by).

hjalle94

Välkänd medlem
6 jan 2010
359
3
18
pajala
vilket grinande om dom där träderna om de är nått som förstör skog så är de renarna !
Älgarna är snäppet värre på tallplantage skulle jag tro, men skotrar är värre än det! och vi skoterförare vet om att man inte får köra där, älgar och renar har nog inte samma koll som vi..

potatisgrisen

Välkänd medlem
21 jan 2013
1.563
3
16
flarken
Älgarna är snäppet värre på tallplantage skulle jag tro, men skotrar är värre än det! och vi skoterförare vet om att man inte får köra där, älgar och renar har nog inte samma koll som vi..
efter vad jag sett så verkar de va älgarna som har mest koll på var man får köra.... renarna däremot tycker jag lappen borde ta ansvar för i längre utsträckning!

hjalle94

Välkänd medlem
6 jan 2010
359
3
18
pajala
efter vad jag sett så verkar de va älgarna som har mest koll på var man får köra.... renarna däremot tycker jag lappen borde ta ansvar för i längre utsträckning!
här har vi då ett j#vla problem med älgskador på markerna, men håller med om att lapparna borde ha bättre koll på renarna :)

amenvisst

Välkänd medlem
25 jan 2011
266
0
16
haparanda
skönt då vart man en tjuga rikare :) enda jag tycker att var och en ska ta sitt egna ansvar var dom kör och hur dom kör.tror 99 % av folket som kör mer skoter har kört var man ej får köra.. jobbigt att läsa direkt någon har kört över ett träd att man ej får köra där och blaa blaa blaaa :eyebrows:

callahan

Välkänd medlem
12 okt 2011
548
0
16
umeå
skönt då vart man en tjuga rikare :) enda jag tycker att var och en ska ta sitt egna ansvar var dom kör och hur dom kör.tror 99 % av folket som kör mer skoter har kört var man ej får köra.. jobbigt att läsa direkt någon har kört över ett träd att man ej får köra där och blaa blaa blaaa :eyebrows:
haha herregud, du är 16,5?