Bilder på användarnas Lynx

audi4ever

Medlem
29 dec 2009
16
0
1
42
Skellefteå
www.garaget.org
CIMG0136.jpg

Ja en bild på min pärla då :). Går oförskämt bra i pudersnö. nerdrevad, 44mm matta, och lite småfixad i variatorn enligt förra ägaren!!!!!! Pigg och rolig skoter är det iaf :). Ska dock dit en RE ruta inom kort.

Bara synd man inte har hunnit få någon "in action" bild på den ännu :p

mr cosworth

Ny medlem
7 jan 2011
4
0
1
har svarta hjul ligger från en polaris ,men inte fått dit dem än.
Slidsen är bytta till svarta sen är det hooksen kvar... Funderar om jag ska göra vinter camo som jag hade på min gamla skoter...

Attachments

meanis

Välkänd medlem
28 nov 2009
1.412
0
16
Finland, Pedersöre
har svarta hjul ligger från en polaris ,men inte fått dit dem än.
Slidsen är bytta till svarta sen är det hooksen kvar... Funderar om jag ska göra vinter camo som jag hade på min gamla skoter...
Tycker det är en väldigt "clean" och snygg look på den nu bara du får dit svarta hjul.. :D

JANIJANI

Välkänd medlem
11 feb 2007
940
0
16
Vasa
Vill ha åsikter, går det med denna bänk? tycker det ser lite skumt ut när ja bytte den helsvarta mot denna..

Stridsanka

Välkänd medlem
22 nov 2010
1.198
0
16
Ramvik
Funkar gör det väl, men kanske hade smält in lite bättre om du skulle haft några fler röda detaljer på skotern :)

mathiasf

Välkänd medlem
5 mar 2008
410
0
16
Luleå
Vill ha åsikter, går det med denna bänk? tycker det ser lite skumt ut när ja bytte den helsvarta mot denna..

*BILD*
De ser inte helt fel ut iaf, du hade kanske kunnat köra med ett par röda powderpro så ser de ännu bättre ut :)

Smek en ren

Aktiv medlem
12 nov 2010
62
0
6
Övertorneå
Jag på min enduro sdi -05 kompisen på sin rave 600 -08 och fotografens enduro 700!

Så klart så måste man ju hjälpa upp en yamaha

Men lynx kan oxå köra fast!

man kan även välta dom! ;9